Spis treści
Pierwszy odcinek powstał na warsztatach u Marka Jankowskiego z Małej Wielkiej Firmy, który po raz pierwszy zostały zorganizowane stacjonarnie.
Podczas dwóch dni przeszliśmy całą ścieżkę tworzenia – od kwestii sprzętowych, po planowanie, nagranie i montaż pierwszego odcinka. Niektórzy zdecydowali się też na jego publikację – w tym i ja (chociaż czułem „mały” niedosyt). Ja poświęciłem dwie minuty na przybliżenie słuchaczom czym są prawdziwe efekty pozycjonowania (bo na pewno nie są to tylko pozycje) – wiem, że mogłoby być dłużej, ale uwierz mi, dwa dni, aby ruszyć z podcastem, to nie jest zbyt wiele czasu, jak nie jesteś z mikrofonem i nowym środowiskiem pracy „za pan brat”.
Jednak to były początki i w zeszły weekend udało mi się opublikować już „pełnoprawny odcinek”, w którym omówiłem 9 czynników, które wpływają na to, czy osiągniemy (i kiedy) owe efekty.
Czym się wyróżnia podcast „SEO dla przedsiębiorców”?
Postanowiłem skierować podcast do konkretnej grupy docelowej – przedsiębiorców – którzy:
- samodzielnie pozycjononują swoje strony i chcą dowiedzieć, „co w trawie piszczy” oraz na co zwracać uwagę w procesie pozycjonowania,
- zlecili pozycjonowanie firmie SEO i chcą wiedzieć, czy wszystko idzie tak, jak powinno,
- dopiero myślą nad SEO, ale nie wiedzą, jak się do tego zabrać.
Przedsiębiorcy to specyficzna grupą ludzi – mają wiele rzeczy na głowie i … tylko jedną dobę. Dlatego w podcaście nie zanudzam technicznymi kwestiami, a odcinki są konkretne, bez „lania wody” – dzięki temu ich czas zawiera się w przedziale10-30 minut.
Jak często będę publikować nowe odcinki?
Nowe odcinki planuję publikować w każdy piątek o godzinie 12.00 – kolejny jest zaplanowany na 21 października.
Gdzie można zasubskrybować podcast?
Podcastu możecie posłuchać na wszystkich popularnych kanałach – Spotify, Google Podcasts, YouTube czy Apple Podcasts – a pełną listę odnośników znajdziecie na stronie głównej podcastu.
Zachęcam do zasubskrybowania – oraz proszę podzielenia się informacją o uruchomieniu podcastu w gronie Waszych znajomych oraz na mediach społecznościowych.
Jeżeli chcesz, abym poruszył jakąś kwestię, daj proszę znać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub wybranego medium społecznościowego.
Informację o nowych odcinkach będę też publikował w moim „Newsletterze dla przedsiębiorców” – jeżeli chcesz być na bieżąco i jeszcze go nie śledzisz, zachęcam do zapisu – newsletter jest wysyłany w każdy wtorek w samo południe.
Do usłyszenia!