filtr algorytmiczny

Kara, jaką Google nakłada na stronę, za złamanie zasad określonych w regulaminie wyszukiwarki, która to kara nie jest w żaden sposób notyfikowana przez system. Jedynym sposobem na jego usunięcie jest usunięcie przyczyny, co sprawia, że tak trudno jest sobie poradzić z tym problemem.

Jeżeli nie usuniesz ręcznego filtra, to Google potrafi nałożyć na stronę filtr algorytmiczny

Linkami bardzo łatwo zepsuć sobie stronę; dlatego ważne jest, aby monitorować je na bieżąco, a w przypadku współpracy z firmą SEO wiedzieć dokładnie, czym się zajmuje; pojawianie się w czasie trwania umowy linków np. z for poświęconych parentingowi do witryny, która oferuje usługi wulkanizacyjne powinna być od razu powodem do „poważnej rozmowy” z osobą, której powierzyliśmy zwiększanie widoczności naszej strony w wynikach wyszukiwania. Linki kiedyś odgrywały bardzo ważną rolę przy […]

Zdejmowanie filtra Google – case study

Ostatnimi czasy mało widzę publikacji związanych z filtrami – może dlatego, że Google obecnie rzadziej nakłada ręczne kary, częściej stosując algorytmiczne, w przypadku których nie dostajemy powiadomienia w Search Console – a ponieważ spadki w wynikach wyszukiwania niekiedy są bardzo małe (strona nawet potrafi utrzymać się w TOP10) to nie zawsze właściciel takiej strony potrafi wyciągnąć właściwe wnioski. Dlatego dzisiaj krótki wpis pokazujący, jakie działania wdrożono, aby […]

Czy firma SEO może odmówić usunięcia linków z zaplecza

Od czasu do czasu mam do czynienia ze stronami, które znalazły się w tzw. filtrze, nałożonym na stronę za stosowanie niezgodnych ze Wskazówkami dla Webmasterów linków. Kara, jaką Google nakłada na witrynę może być dwojakiego rodzaju: filtr ręczny filtr algorytmiczny W przypadku spadku ruchu na stronie z naturalnych wyników wyszukiwania Google LUB/I otrzymania komunikatu z Search Console (zakładając, że mamy tam podpiętą naszą domenę) o nałożeniu na stronę kary za nienaturalne linki przychodzące) należy […]

Jak nieodpowiedzialne SEO może pogrążyć dużą stronę

Niedawno przeprowadzałem analizę działań pozycjonujących wykonywanych przez dwie firmy na tej samej stronie.  W wyniku procesu pozycjonowania serwis został poważnie ukarany przez Google – na stronę został nałożony został filtr algorytmiczny; w jego wyniku ruch z naturalnych wyników wyszukiwania zmalał w ciągu kolejnych kilku lat, o, bagatela 50 x ! Poniższy wykres, przedstawiający ilość dziennych wejść na stronę z naturalnych wyników wyszukiwania w Google, pokazuje dobitnie, co się stało […]