Dlaczego mojej strony nie ma w Google

Dlaczego mojej strony nie ma w Google?

Na pozycję strony w wyszukiwarce wpływa wiele czynników. Samo Google mówi, że jest ich kilkaset …

A jeżeli dodamy do tego fakt, że dzisiaj dużą rolę w procesie kształtowania wyników wyszukiwania odgrywa sztuczna inteligencja (Twoja strona może się wyświetlać w Google na 1 miejscu pod słowo, które na niej w ogóle nie występuje) to nic dziwnego, że tak trudno jest zbudować mocną i stabilną pozycję w wyszukiwarce.

Poznaj najważniejsze czynniki, od których zależy pozycja Twojej strony w Google.

Jak wybrać firmę SEO, aby później tego nie żałować

Jak wybrać firmę SEO, aby później tego nie żałować?

Część osób samodzielnie buduje widoczność strony w Google.

Niektórzy zlecają te działania firmom SEO. Każda z nich ma swoją własną filozofię pracy, każda inaczej podchodzi do klientów.

Jedna firma SEO stawia na otwartość prowadzonych działań, inna z kolei ukrywa je za tzw. „know-how”, nie informując Klienta jakie działania wykonuje w procesie pozycjonowania jego strony.

Dowiedz się, jak wybrać firmę SEO, aby współpraca z nią nie była przysłowiową „drogą przez mękę”.

O co musisz zapytać firmę SEO zanim podpiszesz umowę na pozycjonowanie

O co musisz zapytać firmę SEO?

Proces wyboru firmy SEO jest często obarczony dużą dozą przypadkowości, na którą niewątpliwie duży wpływ mają metody socjotechniczne, jakimi posługują się telemarketerzy, kontaktujący się z nami niespodziewanie i obiecujący szybkie efekty.

Jeżeli będziesz potrafić przerwać wywód rozmówcy i postawić kilka pytań, dzięki którym dowiesz się, jakimi zasadami kieruje się firma SEO w swojej pracy, to będziesz w stanie nie tylko przewidzieć, jak może wyglądać współpraca – ale i wybrać taką, z którą współpraca będzie układała się jak należy.

Dowiedz się, o co musisz zapytać firmę SEO zanim podpiszesz z nią umowę.

Jakie błędy popełniają klienci firm SEO

Jakie błędy popełniają klienci firm SEO?

Dostępne na rynku publikacje, które poruszają kwestię współpracy z firmą SEO, dotykają tylko jednej strony procesu współpracy, omawiając obowiązki firmy SEO oraz sposoby jej kontroli.

Nikt do tej pory nie przyjrzał się bliżej roli klienta w procesie pozycjonowania – czyli temu, jak się powinien on zachowywać, aby współpraca z firmą SEO układała się we właściwy sposób.

W sytuacji spornej prawda nie zawsze leży tam, gdzie się to na pierwszy rzut oka wydaje…

Uniknij typowych błędów, jakie popełniają Klienci podczas współpracy z firmami SEO.


Aby pobrać ebooki, zapisz się do Newslettera