Poznaj zespół SEOProfi

Tworzymy mały, zgrany zespół specjalistów, których łączy pasja i doświadczenie w branży SEO. Naszym celem jest pomóc Klientom w rozwoju ich biznesu, niezależnie od stopnia ich rozwoju – współpracujemy zarówno z początkującymi firmami, jak i takimi, które funkcjonują na rynku od wielu już lat. Nie uznajemy dróg na skróty – jak pokazuje praktyka bez szczerego zaangażowania się Klienta w proces pozycjonowania strony (budowania marki) nie można osiągnąć oczekiwanych efektów.

O SUKCESIE DECYDUJĄ RELACJE, WSPÓŁPRACA I ZAANGAŻOWANIE.

Tylko właściwi ludzie na właściwym miejscu.

Sebastian Miśniakiewicz

CEO

Od 2008 roku pomagam zwiększać sprzedaż w sklepach internetowych oraz ruch na stronach firmowych. W pracy z Klientem duży nacisk kładę na przejrzystość zasad współpracy oraz bieżące raportowanie prowadzonych działań.

Chętnie dzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem:

pomagając właścicielom firm zrozumieć zasady, którymi kieruje się Google.

Znajdziesz mnie też na oficjalnych forach Google – polskim (Społeczność usługi Centrum wyszukiwarki Google) oraz angielskim (Google Search Central Community), gdzie od 2011 roku jako Platynowy Ekspert Produktowy pomagam rozwiązywać problemy z widocznością stron w wyszukiwarce.

Magdalena Piątek

SEO Content Specialist

Ukończyłam Socjologię (AGH), Marketing internetowy (AGH), Zarządzanie kulturą i mediami (UJ), Badania rynku (PTBRiO), kurs dziennikarski a obecnie kończę studia magisterskie na kierunku Psychologia Kliniczna (WNSS NLU). Wszystko po to, aby móc tworzyć wysokiej jakości treści dopasowane do potrzeb naszych Klientów oraz zgodne z wymaganiami wyszukiwarek internetowych. Do swojej pracy podchodzę z pełnym zaangażowaniem, starając się dokładnie poznać specyfikę danej branży oraz produkty oferowane przez Klienta, niezależnie od tego, czy są to ubrania, akcesoria motoryzacyjne czy też materiały budowlano – remontowe itp. Indywidualne podejście do każdego Klienta umożliwia mi dobranie odpowiednich treści oraz działań, które zwiększą widoczność danej strony internetowej, a tym samym dodatnio przełożą się na jej wyniki sprzedażowe.

Malwina Póda

SEO Content Specialist

Jestem absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Tworzę wysokiej jakości, oryginalne treści z wykorzystaniem zasad SEO, dzięki którym witryny naszych Klientów są bardziej widoczne w wyszukiwarce internetowej. Piszę artykuły blogowe, opisy produktowe, optymalizuję strony ofertowe – robię wszystko, by zwiększyć szanse na sukces danej firmy i poprawić wyniki sprzedażowe Klienta. Podchodzę do swoich zadań z pasją i 100% zaangażowaniem. Traktuję każdy projekt w sposób indywidualny, starając wczuć się potrzeby i specyfikę prowadzonej przez Klienta działalności.

Agata Marcinek

Business Development Manager

SEOProfi jest odpowiedzialna za zarządzanie projektami technologicznymi (Reservante, Tadam). Wspiera rozwój strategiczny aktywnych projektów (też takich, których jeszcze nie ma na naszej stronie). Ściśle współpracuję z CEO, zapewniając bieżące wsparcie w podejmowaniu kluczowych decyzji, analizując potrzeby rynku i możliwości dotarcia do firm, dla których nasze systemy i usługi staną się pomocnym narzędziem codziennej pracy.

Graphic designer

Zuzanna Miśniakiewicz

Przygodę z grafiką zaczęłam już w liceum plastycznym, gdzie zdobyłam dyplom projektanta graficznego. Od tego czasu aktywnie rozwijam swoje umiejętności poprzez różnorodne kursy i studia, dzięki czemu mogę zaoferować świeże i nowatorskie podejście do projektów, nad którymi pracuję.

SEOProfi zajmuję się prawie każdym aspektem wizualnym, od kreacji prezencji w social mediach, wizytówek czy ebooków po tworzenie oryginalnych projektów i ilustracji (jak choćby SEOProfik). Projektowanie to dla mnie nie tylko praca, ale też i pasja.

SPECJALIŚCI

Szkoda Ci czasu na szukanie sprawdzonych specjalistów?

U nas masz wszystkich ludzi, których potrzebujesz, żeby postawić stronę internetową, która będzie regularnie dostarczała Ci nowych klientów. Poznaj ich i zobacz, w czym mogą Ci pomóc.

Agnieszka Szwed

Agnieszka Szwed

Strony internetowe


Gootek.pl

Od początku życia zawodowego prowadzę biznes. Po ponad 13 latach dobrze wiem, ze nic tak bardzo nie denerwuje, jak to, że przedsiębiorca musi się na wszystkim znać. Dlatego moi klienci nie muszą. Jeśli potrzebujesz strony internetowej lub czegoś, co pomoże Ci światu pokazać, czym się zajmujesz, chętnie Ci pomogę. Nie musisz wiedzieć co ma być na Twojej stronie, jak ona ma wyglądać i działać i jak zachęcić Twoich klientów do zakupu. Nie musisz nawet znać się na Internecie i technicznych sprawach.

A jeśli masz już stronę, pomogę Ci ją ulepszyć i sprawić, by w końcu przynosiła klientów.

Ewa Muryn

Ewa Muryn

Google i Facebook Ads, media społecznościowe


Spaceway

Od ponad 10 lat doradzam firmom, jaki kanał promocji e-marketingowej wybrać dla swojej działalności. Słucham uważnie, koduję potrzeby i odpowiadam dopasowanym rozwiązaniem, kierując się dobrem Klientów i ich Biznesów oraz obecnej sytuacji rynkowej, ponieważ wiem, jak ważne są inwestycje w reklamę online, mające przynosić zyski.

Wyznaję współpracę opartą na zaufaniu, partnerstwie i dobrej atmosferze. Bez korporacyjnego żargonu.

Jestem na bieżąco z trendami e-marketingowymi i asertywnie używam swojej wiedzy w rozmowach biznesowych. 

Boguś Boguszewicz

Google Ads


Gogini.pl

„Boguś” to jak na razie jedyny Polak z nagrodą „User Delight Award” przyznaną przez Google na corocznym zlocie ekspertów Google Ads (24 VI 2022, Nowy Jork).

Posiada dużą wiedzę z zakresu Google Ads i jest jednym z administratorów głównego forum Google Ads na świecie. Świat płatnej reklamy Google nie ma przed nim żadnych tajemnic.

Prowadzi kampanie reklamowe w sposób maksymalizujący zyski klientów – ponad 25 lat doświadczenia w reklamie internetowej robi swoje.

Menedżer kampanii reklamowych w Google (Google Ads).

Agnieszka Bott-Alama

Psycholog biznesu


LinkedIn

Wspieram Liderów firm w odpowiedzeniu sobie na pytania rodzaju: „Która z osób ubiegających się o daną pracę jest najlepiej dopasowana do stanowiska i firmy?” czy „Jak poprawić satysfakcję z pracy i zaangażowanie poszczególnych osób w zespole?”

Umożliwiam wykonanie badań m.in. preferencji zawodowych (Harrison Assessments), talentów i mocnych stron (CliftonStengths Gallupa), natężenia 16 wewnętrznych motywatorów (Reiss Motivation Profile) czy siły i odporności psychicznej (MTQ).

Prowadzę warsztaty dla zespołów, które wspierają proces budowania zespołu mocnych stron oraz indywidualne programy rozwojowe dla Liderów, którzy odczuwają wypalenie zawodowe.

Alicja Leszczyńska

Presta Shop, WordPress, aplikacje


Agencja SNWS

Alicja Leszczyńska wraz z zespołem SNWS nie tylko wspiera rozwój sklepów internetowych, ale także kompleksowo audytuje istniejące platformy, modernizuje je, oraz tworzy od podstaw według preferowanego przez klienta modelu biznesowego.

Dzięki specjalistycznej wiedzy, szczególny nacisk kładzie na automatyzację procesów sprzedażowych oraz integrację PrestaShop z różnymi systemami, zwłaszcza programami fakturująco-magazynowymi, takimi jak Subiekt. To połączenie sprawia, że zarządzanie sklepem internetowym staje się bardziej efektywne, a operacje przebiegają sprawniej, co przekłada się na realne korzyści biznesowe. 

Piotr Litwa

Analityka Internetowa


Strona www

Zajmuję się projektowaniem oraz audytem kompleksowych strategii analitycznych, szkoleniami oraz konsultacjami. Specjalizuję się w zaawansowanej analityce i niestandardowej implementacji kodów śledzących.

Pasjonuje mnie tworzenie dedykowanych rozwiązań oraz raportów dopasowanych do biznesu na podstawie użytkownika. Konsultowałem architekturę analityczną dla klientów krajowych oraz globalnie.

Do moich ulubionych systemów należą Adobe Analytics, Piwik Pro, Google Marketing Platform czy Piano.io

Adwokat Rafał Horończyk

Rafał Horończyk

Adwokat


Kancelaria PEWNIE

Specjalista w zakresie obsługi prawnej przedsiębiorców. Prowadzi kancelarię złożoną z ekspertów między innymi w zakresie sporządzania i rozwiązywania umów, prawa odzyskiwania należności oraz tworzenia spółek.

Przedsiębiorca prowadzący własną kancelarię adwokacką oraz zaangażowany uczestnik społeczności przedsiębiorców.

Tłumacz języka prawniczego na język nieprawniczy i języka nieprawniczego na prawniczy.

Bartosz Siemienkiewicz

copywriting


Fabryka Copywritingu

Cześć, nazywam się Bartek. Od początku życia zawodowego zajmowałem się sprzedażą. I chociaż od kasjera w kinie do copywritera daleka droga, to na każdym etapie uczyłem się swojego fachu. Problem w tym, że nie zawsze podobały mi się metody, których mnie uczono. Wkurzało mnie nachalne „wpychanie” produktu klientowi. Tak samo pokrętne namawianie i manipulowanie faktami, byleby sprzedać. Jestem totalnie przeciwny oszukiwaniu klienta w jakiejkolwiek formie. Wolę rozmowę opartą na zrozumieniu jego potrzeb. I na tym polega moja praca. Poznać Twój produkt czy usługę, wejść w buty klienta i przełożyć Twój język na jego. Tak, żeby kupił. Tylko tyle i aż tyle.

Karol Niezgoda

Reportażysta


Mistrzowie Widzenia

Cześć, nazywam się Karol. Jestem operatorem filmowym, fotografem i montażystą z 10-letnim doświadczeniem, działającym pod markami Mistrzowie Widzenia i Spotcuts Film. Współpracowałem z ponad 150 klientami, tworząc filmy promocyjne i ślubne, które przynoszą realny zwrot z inwestycji lub mają dla moich klientów generalnie…. wartość sentymentalną. Pracowałem zarówno dla klientów polskich, jak i zagranicznych, realizując m.in. filmy dla Coraz Lepszej Firmy, Towarzystw Biznesowych oraz festiwalu Jazztrzębie. W pracy kieruję się empatią, która jest niezbędna podczas obserwacji ludzi i zwracania uwagi na elementy, które są dla nich ważne. Unikam jednocześnie projektów, które nie są zgodne z moimi wartościami. Dlaczego? Ponieważ chce pod koniec życia spojrzeć w tył bez uczucia utraty tego życia …”

Katarzyna Janoska

UX Design, Strony WWW


strona firmowa

Jestem UX Designerką z ponad 15-letnim doświadczeniem w budowaniu stron internetowych. Świetnie dogaduję się z WordPressem, WooCommercem, serwerami i kodem strony www.

Stawiam na użyteczne rozwiązania i proste treści zrozumiałe dla klienta końcowego.

Uwielbiam przekształcać pozornie skomplikowane zagadnienia w małe, osiągalne kroki, które szybko przynoszą wymierne rezultaty dla biznesu.

Zbuduję dla Ciebie elastyczną stronę, gotową na rozwój Twojej firmy. Po wdrożeniu zadbam również o jej dalsze funkcjonowanie. Daj znać, czego potrzebuje Twój biznes.

Sławek Pawłowski

Strateg i ekspert social media


Agencja Jasne

Buduję strategie i wspieram marki w zwiększaniu sprzedaży w Internecie. Dbam o to, żeby firmowe social media były jednocześnie platformami do komunikacji oraz do pozyskiwania klientów. Ostatnie sukcesy? Wyobraź sobie, że jedna złotówka wydana na reklamy zarabia dla Ciebie 43 złote. Taki wynik osiągnąłem dla mojego klienta z branży beauty w kampanii w sieci Google – zarobiłem 43 razy więcej niż wydałem. Dla klienta z branży hotelarskiej kampanie w Meta Ads i Google Ads wyprzedały miejsca w całym obiekcie na imprezę andrzejkową. Jak to osiągam? Moja agencja pracuje zgodnie ze zbudowaną dla klienta strategią. Połączenie kanałów oraz odpowiednie targetowanie odbiorców i reklam owocuje wzrostem sprzedaży w firmie. W efekcie jej właściciel nie musi się już martwić o to, czy działania są dobrze realizowane. Ma wreszcie czas, by zająć się rozwojem biznesu. 

Katarzyna Puszko

właścicielka biura, doradca podatkowy


Biuro nano

Założycielka, strateg i główny motor napędowy biura rachunkowego „nano”. Już jako nastolatka odkryła, że ma naturalne predyspozycje do bycia dobrą księgową: analityczne myślenie, wyłapywanie potencjalnych niebezpieczeństw w dokumentach i tworzenie skutecznych strategii do ich usuwania. Niezaspokojony głód rozwoju cały czas popychał ją do poszerzania swoich kompetencji zawodowych. Już w 2011 roku zdobyła certyfikat księgowy – jako najmłodsza osoba w Polsce, zaś od września 2023 jest doradcą podatkowym. Po założeniu biura rachunkowego, stała się mózgiem firmy, który zręcznie koordynuje pracę zespołu, nieustannie usprawnia procedury i szuka kolejnych sposobów, żeby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby naszych klientów. W wolnym czasie czyta, spaceruje, rozwiązuje sudoku i… ogląda dalekowschodnie seriale.