Profil Firmy w Google

Profile społecznościowe debiutują w Profilu Firmy w Google (wizytówce)

Przez długi czas Google nie pokazywało linków do profili społecznościowych na „wizytówce”. Po pewnym czasie zaczęło, ale proces był zależny od algorytmu, a to nie zawsze działało. Od teraz masz wpływ na to, czy linki do np. Facebooka czy LinkedIna będą widoczne na Twoim Profilu. Media społecznościowe to w przypadku niektórych firm ważny element wykorzystywany w procesie budowania marki. Dodanie ich do „wizytówki” sprawi, że profil wygeneruje na nich dodatkowy ruch, co przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy. Od października 2023 […]

Nie opublikowano Twojej opinii (Google Maps)

Każdy właściciel powinien pozyskiwać opinie o jego pracy, ponieważ buduje to jego markę w oczach potencjalnych klientów. Czasami jednak coś idzie nie tak i opinia, jaka została wystawiona znika – ponieważ zniknął profil tej firmy. Gdy z taką firmą współpracujesz (lub też jesteś jej klientem), możesz jej pomóc, ponieważ Google … nie wysyła powiadomienia o usunięciu profilu. Dzisiaj dostałem powiadomienie, które w pierwszej chwili mnie zdziwiło Kojarzyłem […]

Jak przywrócić widoczność „wizytówki” (Profilu Firmy w Google)?

Profil firmy w Google to świetne narzędzie do pozyskiwania klientów. Co jednak zrobić, gdy zostanie on zawieszony? Jak sobie z tym poradzić? Jak nie dopuścić do wystąpienia podobnej sytuacji w przyszłości? Poznaj odpowiedzi na te pytania. Dowiedz się, jakie są najczęstsze powody zawieszenia profilu firmy w Google i jak uniknąć ich wystąpienia. Dlaczego Google zawiesza wizytówkę?  Po latach względnego spokoju i tolerowania nadużyć, jakich wiele osób dopuszcza się w przypadku wizytówek (mam na myśli […]

Czy wiesz, kto ma dostęp do Twojej „wizytówki” (Profilu Firmy w Google)?

Bardzo wiele wizytówek zostało założonych nie przez właścicieli, ale przez firmy, z którymi kiedyś współpracowali – czy to na etapie budowy strony pozycjonowania, czy też innej formy reklamy. Oznacza to, że taka firma posiada pełne prawa do edycji Twojego profilu, może usuwać opinie, zdjęcia, produkty, ba może nawet zamknąć Twoją firmę! Na szczęście nawet jeżeli ta sytuacja dotyczy właśnie Ciebie, to nic straconego. Dziś dowiesz się, jak sprawdzić, czy jesteś właścicielem wizytówki […]

Zawieszona wizytówka w Google. Jak przywrócić widoczność Profilu Firmy w wyszukiwarce?

Profil Firmy w Google to świetne narzędzie do pozyskiwania klientów. Co jednak zrobić, gdy zostanie zawieszony? Jak sobie z tym poradzić? No i najważniejsze – jak nie dopuścić do wystąpienia takiej sytuacji? Po latach względnego spokoju i tolerowania nadużyć, jakich wiele osób dopuszcza się w zakresie profili (jak kupowanie opinii czy umieszczanie słów kluczowych w nazwach) Google wzięło się mocno za porządki, sprawdzając, czy firmy, których wizytówki są tam widoczne, kwalifikują się do tego, aby […]

Kurs Profil Firmy w Google

Profil Firmy w Google (dawna Google Moja Firma) mimo faktu, że jest darmową usługą, to nadal nie cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców. W przeciwieństwie do pewnej grupy firm, które żerując na niewiedzy właścicieli firm wyłudzają od nich pieniądze za coś, co jest w pełni darmowe. Analizując profile firm widzę, że brakuje w nich informacji o ofercie (lub jest ona nieaktualna), zdjęcia (jak już) są rzadko dodawane (a jak są, to często […]

Profil Firmy Google (wizytówka) to usługa w 100% bezpłatna

Problem pobierania opłaty za przedłużenie ważności „wizytówki” istnieje od wielu już lat i mimo, że coraz trudniej oszustom przekonać nieświadomych przedsiębiorców do wykupienia u nich takiej usługi, to jednak nadal zdarza mi się rozmawiać z osobami, które piszą do mnie z pytaniem, czy dobrze zrobiły, że zapłaciły jakiejś firmie za bycie na Mapach Google. Problem dotyczący wykorzystywania niewiedzy oraz łatwowierności właścicieli firm i pobierania opłaty za coś, co w rzeczywistości jest darmowe (czyli tzw. „przedłużenie […]