Cennik

Zastanawiasz się od czego zacząć?

SEOProfi proponujemy 4 pakiety współpracy – w zależności od tego, jak bardzo chcesz się zaangażować w proces pozycjonowania. A jeśli w którymś momencie zechcesz rozszerzyć lub zawęzić zakres usług, bez problemu się do tego dopasujemy.

PAKIET

MIKRO

1370 zł / m-c

Idealny, aby zacząć pozycjonować stronę ze wsparciem specjalisty.

Brak okresu wypowiedzenia

Brak limitu pozycjonowanych fraz

Zestawienie wykonywanych prac 24/7

  • pokażemy Ci, że SEO to nie magia.
  • uzyskasz konkretne wskazówki, od czego zacząć pracę nad pozycjonowaniem.
  • ustalimy wspólnie plan działania, aby Twoja strona skutecznie pozyskiwała klientów z Google.

PAKIET

MINI

1870 zł / m-c

Wybierz go, jeżeli możesz poświęcić dużo swojego czasu na prace SEO.

Brak okresu wypowiedzenia

Brak limitu pozycjonowanych fraz

Zestawienie wykonywanych prac 24/7

  • nauczymy Cię m.in. jak tworzyć treści, które przyciągają nowych klientów.
  • pokażemy Ci, jak zbudować wizerunek eksperta.
  • będziemy, jako cały zespół, czuwać nad tym, aby proces pozycjonowania podążał po właściwych torach.

PAKIET

STANDARD

2870 zł / m-c

Gdy chcesz optymalnie wykorzystać swoje zasoby oraz naszą wiedzę.

Brak okresu wypowiedzenia

Brak limitu pozycjonowanych fraz

Zestawienie wykonywanych prac 24/7

  • przejmiemy od Ciebie pisanie artykułów.
  • skonfigurujemy Profil Firmy w Google oraz będziemy go aktualizować.
  • wdrożymy monitoring widoczność Twojej strony w wyszukiwarce na tle konkurencji.
  • będziemy doradzać Ci z zakresu e-marketingu (nie tylko tematów dotyczących pozycjonowania)

PAKIET

PREMIUM

5870 zł / m-c

Jeżeli chcesz osiągnąć najszybciej efekty z pozycjonowania.

Brak okresu wypowiedzenia

Brak limitu pozycjonowanych fraz

Zestawienie wykonywanych prac 24/7

  • idealny plan dla osób, które chcą aktywnie promować swoją markę, poświęcając czas tylko na nadzór nad pełnym procesem pozycjonowania.
  • w tym planie w pełni wykorzystywana jest synergia obydwu stron – Twojej wiedzy o firmie oraz naszej z zakresu e-marketingu.

Zobacz szczegółowy zakres pakietów

Ale to nie wszystko, co możemy Ci zapewnić.

KAŻDY nowy klient ma zapewnioną
„Gwarancję satysfakcji SEOProfi

Pierwszy miesiąc to czas na wzajemne poznanie. Jeżeli uznasz, że nie jest Ci z nami po drodze, daj znać – nie wystawimy Ci faktury, a wszystko to, co od nas dostaniesz w tym czasie, zatrzymasz dla siebie.

Jeżeli zostaniesz i po 180 dniach nie zobaczysz realnych efektów pozycjonowania, na które się umówimy, to możesz wystąpić o zwrot 100% poniesionych kosztów i oddamy Ci je co do ostatniej złotówki.

Umowę możesz zakończyć w dowolnym momencie, bez okresu wypowiedzenia. To Ty decydujesz, jak długo współpracujemy.

Szczegółowe porówanie pakietów

Zobacz, czym różnią sie od siebie i co dokładnie wchodzi w ich zakres.

INFORMACJA O UMOWIE I JEJ ZAKRESIEPakiet Mikro
1370 zł / m-c
Pakiet Mini
1870 zł / m-c
Pakiet Standard
2870 zł / m-c
Pakiet Premium
5870 zł / m-c
UMOWA
Zawarta na czas nieokreślony Współpraca, która trzyma strony ze sobą „na siłę” nie jest dobrym rozwiązaniem. Klient musi mieć możliwość rezygnacji w dowolnej chwili ze współpracy – jak tylko uzna, że to nie jest dla niego dobre.taktaktaktak
Brak okresu wypowiedzenia Życie płata ciągle niespodzianki – trzeba być na nie gotowym. Brak okresu wypowiedzenia sprawia, że rezygnując ze współpracy dowolnego dnia nie musisz płacić za umowę jeszcze przez np. kolejny miesiąc.taktaktaktak
Brak limitu pozycjonowanych słów kluczowych W pozycjonowaniu nie ma limitu pozycjonowanych słów kluczowych. Oddychasz przez 8 godzin dziennie, czy przez całą dobę? Chcąc zdobyć wysokie pozycje w wyszukiwarce musisz mieć najlepszą stronę na tle konkurencji – jakiekolwiek limity Ci w tym nie pomogą, a tylko zaszkodzą.taktaktaktak
Brak limitu raportowanych słów kluczowych Brak limitu pozycjonowanych fraz automatycznie oznacza brak limitu raportowanych słów kluczowych. Klient ma prawo wiedzieć, co się dzieje z jego stroną.taktaktaktak
WSPARCIE
Konsultacje z Sebastianem Podpisując umowę masz zagwarantowany kontakt ze mną przez cały czas jej trwania. Nie jestem tylko od pozyskania Ciebie, ale od tego, aby czuwać nad całym procesem pozycjonowania Twojej strony. Bez kontaktu ani rusz.tak (do 15 min / m-c)tak (do 30 min / m-c)tak (do 60 min / m-c)tak (do 120 min / m-c)
Opiekun projektu SEOProfi każdy klient otrzymuje dedykowanego opiekuna projektu, dzięki czemu po pewnym czasie zna on bardzo dobrze biznes klienta, co pomaga w szybszej realizacji efektów pozycjonowania.taktaktaktak
Podstawowa analiza konkurencji Każdy właściciel strony powinien znać swoją konkurencję w Internecie, aby np. móc na jej podstawie określić swoją przewagę konkurencyjną. Pomagamy w analizie okres w określeniu mocnych stron Twojego biznesu.nienietaktak
Zaawansowana analiza konkurencji Jakie działania konkurencja wykonuje w Internecie? W jaki sposób komunikuje swoją przewagę konkurencyjną? To tylko dwa z wielu pytań, na które należy znać odpowiedź prowadząc działania SEO.nienienietak
MONITORING I RAPORTOWANIE
Zestawienie wykonywanych prac (24/7) Jeżeli za coś płacimy, chcemy wiedzieć za co. Informacja o tym, co jest wykonywane w ramach umowy powinna być dostępna przez cały czas, a nie tylko na koniec miesiąca.taktaktaktak
Analiza szybkości ładowania strony Nikt nie lubi wolnych stron – nie tylko Google, ale przede wszystkim Twoi klienci. Dbamy więc o to, aby strona działała jak najszybciej.taktaktaktak
Analiza zgodności z zasadami wyszukiwarki Google Podstawowe zasady, jakimi rządzi się Google, nie zmieniają się – jednak cały czas dochodzą nowe. Dbamy o to, aby Twoja strona była z nimi zawsze w pełni zgodna.taktaktaktak
Monitoring błędów i ostrzeżeń (Search Console) Search Console to narzędzie Google, które monitoruje status strony w wyszukiwarce. Analizując prezentowane dane dbamy o to, aby Twoja strona spełniała w pełni wytyczne Google.taktaktaktak
Miesięczny monitoring widoczności strony Wiedza o tym, pod jakie słowa kluczowe jest widoczna strona, to jeden ze sposobów sprawdzenia skuteczności pozycjonowania.nietaktaktak
Miesięczny monitoring widoczności strony na tle konkurencji Świadomość widoczności strony na tle konkurencji przydaje się podczas analizy wykonywanej np. po update’cie algorytmu Google (wiesz, jak konkurencji na nim „wyszli”).nienietaktak
Analiza zachowania użytkowników (Hotjar, Clarity) Jeżeli wiesz, jak zachowują się osoby, które odwiedzają stronę, możesz ją zoptymalizować pod kątem UX/UI.nienienietak
Analiza ruchu na stronie w oparciu o GTM Google Tag Manager to potężne narzędzie, które pomaga zbierać informacje o zachowaniu użytkowników na stronie, aby wykorzystać je pod kątem poprawiania skuteczności konwersji.nienienietak
DORADZTWO MARKETINGOWE
Doradztwo marketingowe Jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji gdy masz pytania związane z zagadnieniami związanymi z marketingiem (offline i online).nienietaktak
Pomoc we wdrożeniu strategii promocji marki Pomożemy dotrzeć z ofertą do Twojej grupy docelowej, polecając sprawdzony przez nas zespół specjalistów komplementarnych usług marketingowych.nononotak
OPTYMALIZACJA
Kompleksowy audyt SEO SEOProfi analizujemy każdą stronę kompleksowo. Niezależnie od wybranego pakietu analizujemy wszystkie punkty kontrolne.taktaktaktak
Cykliczne wskazówki optymalizacyjne Optymalizacja to nie tylko audyt SEO. Na bieżąco analizujemy stronę, dostosowując ją np. do aktualizacji algorytmu Google.taktaktaktak
Dobór słów kluczowych Strona główna, oferta, blog. Każdą z nich należy zoptymalizować. Dobór właściwych słów kluczowych to pierwszy krok w procesie optymalizacji.taktaktaktak
Optymalizacja treści Mając dobrane słowa kluczowe należy zadbać o to, aby treści na stronie były dopasowane nie tylko (tyle) pod wyszukiwarkę, ale przede wszystkim pod potencjalnego klienta.tak (do 1 / m-c)tak (do 2 / m-c)tak (do 3 / m-c)tak (do 6 / m-c)
Przygotowanie schematu artykułu Najtrudniejszym krok podczas pracy nad artykułem jest przygotowanie jego schematu. Należy wykonać research w Internecie oraz słów kluczowych, a następnie wyciągnąć wnioski (=stworzyć schemat artykułu).tak (do 1 / m-c)tak (do 2 / m-c)tak (do 3 / m-c)tak (do 6 / m-c)
Sprawdzenie artykułu Klient, na podstawie przygotowanego schematu artykułu, przygotowuje treść, która jest sprawdzona przez Opiekuna projektu pod kątem jego zgodności ze standardami.nietak (do 2 / m-c)tak (do 3 / m-c)tak (do 6 / m-c)
Napisanie artykułu Nie każdy chce, lubi czy też potrafi pisać. Jeżeli potrzebujesz w tym zakresie wsparcia, jesteśmy do Twojej dyspozycji.nienietak (do 3 / m-c)tak (do 6 / m-c)
Publikacja artykułu Na życzenie publikujemy artykuły na Twojej stronie, abyś mógł się skupić na tych działaniach, w których czujesz się mocny.nienienietak (do 6 / m-c)
PROFIL FIRMY W GOOGLE
Poradnik zdobywania opinii Opinie to ważny element wpływający na widoczność profilu. Pomożemy Ci w ich skutecznym pozyskiwaniu.taktaktaktak
Konfiguracja podstawowa Potrzebujesz wsparcia w zakresie uzupełnieniu profilu o informacje o firmie czy schemat oferty? Pomożemy!.nietaktaktak
Konfiguracja rozszerzona Dobrze rozbudowana oferta ma duży wpływ na widoczność profilu w wyszukiwarce czy na Mapach. Przygotujemy ją dla Ciebie.nienietaktak
Obsługa Aktualności Aktualności to coś na kształt mini bloga, który wzbogaca „wizytówkę”. Publikując informacje o firmie czy zmiany w ofercie pokazujesz się potencjalnym klientom jako ekspert, co zachęca ich do kontaktu z Twoją firmą.nienienietak (do 4 / m-c)
Prezentowane zakresy są zalecane przy rozpoczęciu współpracy, w miarę jej trwania zawsze jednak ulegają zmianie, dostosowując się do aktualnych potrzeb klienta. Istnieje też możliwość dopasowania zawartości pakietu pod indywidualne potrzeby (wystarczy o to zapytać).
Oferta skierowana tylko do firm. Ceny Netto. Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT 23%.

Nie wiesz, jaki pakiet wybrać?

Oferujemy również plany dostosowane do Twoich potrzeb oraz pakiety konsultacji.
Porozmawiajmy o tym – znajdź 15 minut na bezpłatną i niezobowiązującą rozmowę.