przekierowanie 302

Przekierowanie 302 oraz meta refresh przenoszą złą historię – filtry/bany

O tym, że przekierowanie 301 przenosi od pewnego czasu złą historię nie podlega dyskusji. Nadal jednak mało kto wie, jak to jest z przekierowaniem 302 czy meta refresh. Ostatnio na Forum dla Webmasterów pojawił się wątek w tej sprawie, w którym zwrócono uwagę na tę sytuację. Przekierowania 301, 302 i meta refresh przenoszą wszystko co dotyczy linków przychodzących, czyli jeżeli na starej domenie występował jakiś problem z jakością linków przychodzących, po przekierowaniu będzie taka […]

Hangout z Johnem Muellerem – 22-10-2012

Dzisiaj odbył się hangout z Johnem Muellerem, a resume z wcześniejszego, poniedziałkowego, nie opublikowałem jeszcze – co niniejszym czynię, aby nie robić zaległości :). Na pewno mniej było ciekawych tematów niż dzisiaj. Dociekliwych odsyłam do oglądnięcia video. Kiedy użyć przekierowania 302? Przekierowania 302 używamy np. w sytuacji, gdy mamy sklep na dziwnym (nieładnym) adresie url, a chcemy, aby w wynikach wyszukiwania w Google widać było ładny adres (np. pełną domene, a nie …/sklep/index.php&….). […]

Hangout z Johnem Muellerem – 28-09-2012

Dzisiaj odbył się kolejny hangout z Johnem Muellerem, który poruszał kwestie związane z widocznością strony w wynikach wyszukiwania Google. M.in. padły takie oto pytania: 1 część HO Czy Googlebot potrafi odczytać zawartość strony, która zwraca kod 404? Nie – jak Googlebot widzi kod 404 to „nie zajmuje” się w ogóle treścią. Pamiętajmy też przy okazji o tym, że nie wszystkie strony w serwisie są odwiedzane z równą częstotliwością. Dlatego  jak strona przestanie […]

Hangout z Johnem Muellerem – 31-08-2012

Dzisiaj odbył się kolejny już hangout z Johnem Muellerem, który tym razem poruszał znowu różne kwestie związane z widocznością strony w wynikach wyszukiwania Google. Zadano Johnowi m.in. następujące pytania: Jeżeli używany sitemapy, tagu kanonicznego, przekierowania – który czynnik weźmie Google pod uwagę w przypadku konfliktu? Google stara się poustawiać informacje w nich zawarte bazując na tym, co może być korzystne dla użytkownika. Ale nie zawsze jest to możliwe. Jeżeli […]

Hangout z Johnem Muellerem – 24-08-2012 – jakie narzędzia SEO używać, …

Dzisiaj odbył się kolejny Hangout z Johnem Muellerem, na którym poruszano kwestie związane ze zwiększaniem widoczności stron w Google. Przypomnę, że pytania można zgłaszać przez specjalną stronę (wersja angielska) – lub w komentarzach do wpisów z podsumowaniami HO – która po tłumaczeniu „wrzucam” na listę i przy pojawieniu się na nie odpowiedzi publikuje później w podsumowaniu HO. Zachęcam  – Google – wbrew temu, co czytam od czasu do czasu – staje się bardziej przewidywalne. Optymalizacja, a zwłaszcza […]