Kultura organizacyjna
Nasza firma nie jest zarządzana w sposób autorytatywny – każda osoba ma wpływ na kształtowanie się schematów i standardów w firmie.
Kulturę organizacyjną wypracowaliśmy w zespole, kiedy to wspólnie zastanawialiśmy się, jak uczynić naszą pracę miejscem, w którym spędzamy miło czas, przy okazji pracując. Dzięki temu, że zasady, jakimi kierujemy się w pracy, nie zostały narzucone odgórnie, nie wyobrażamy sobie, aby do naszego zespołu mógł dołączyć ktoś, kto ich nie akceptuje.
SEOProfi nie jest firmą rodzinną, ale jest prowadzona tak, jakby nią była. Każdy członek zespołu ma wpływ na środowisko pracy, może zgłaszać wszelkie sugestie zmian, bez obawy, że zostanie za coś skrytykowany
Naszą kulturę organizacyjną wypracowaliśmy w zespole, kiedy to wspólnie zastanawialiśmy się, jak uczynić naszą pracę miejscem, w którym spędzamy miło czas, przy okazji pracując. Dzięki temu, że zasady, jakimi kierujemy się w pracy, nie zostały narzucone odgórnie, nie wyobrażamy sobie, aby do naszego zespołu mógł dołączyć ktoś, kto ich nie akceptuje.
SEOProfi nie jest firmą rodzinną, ale jest prowadzona tak, jakby nią była. Każdy członek zespołu ma wpływ na środowisko pracy, może zgłaszać wszelkie sugestie zmian, bez obawy, że zostanie za coś skrytykowany
Co nas cechuje? / Co nas wyróżnia?
Odpowiedzialność
Dbamy o nasze środowisko pracy, ponieważ każdy człowiek spędza w pracy dużą część swojego życia – praca musi sprawiać przyjemność, a nie tylko być obowiązkiem, dlatego firmę traktujemy jak drugi dom.
Po czym poznać, że do nas pasujesz?
- jesteś osobą dokładną i skrupulatną,
- potrafisz sam się motywować i samodzielnie organizować sobie pracę.
W jaki sposób stosujemy się do tej zasady?
- analizujemy na bieżąco popełnione błędy i wyciągamy z nich wnioski, dążąc do eliminacji wystąpienia podobnych pomyłek w przyszłości.
Nie pasujesz do nas, jeżeli:
- “pracujesz” zamiast pracować,
- wolisz robić dobre wrażenie, niż być autentycznym.
Otwartość
Praca sprawia przyjemność tylko wtedy, gdy pracujesz z odpowiednimi osobami oraz jesteś osobą otwartą na zmiany.
Po czym poznać, że do nas pasujesz?
- nie boisz się, że ktoś zwróci Ci uwagę, ponieważ wiesz, że idzie za tym chęć pomocy i wsparcia oraz odpowiedzialność za miejsce pracy,
- gdy masz problem starasz się go szybko rozwiązać, samodzielnie lub z zespołem, wiedząc, że jego ukrycie może negatywnie wpłynąć na firmę.
W jaki sposób stosujemy się do tej zasady?
- wymieniamy się uwagami i pomysłami dotyczącymi pracy, dążąc do stworzenia sobie idealnych warunków pracy,
- jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę.
Nie pasujesz do nas, jeżeli:
- nie lubisz zmian,
- na pierwszym miejscu stawiasz swoją osobę, a nie zespół.
Zaufanie
Lubimy naszą pracę, ponieważ inaczej traci ona sens. Dlatego wspieramy się wzajemnie, a nie rywalizujemy ze sobą.
Po czym poznać, że do nas pasujesz?
- jesteś gotów zawsze pomóc innej osobie – jeżeli o to poprosi lub gdy zauważysz, że tej pomocy potrzebuje,
- nie składasz nierealnych obietnic, a tych złożonych dotrzymujesz,
- prosisz o pomoc zawsze, gdy uznasz, że jej potrzebujesz.
W jaki sposób stosujemy się do tej zasady?
- spotykając się i rozmawiając – nie tylko o pracy :),
- tworząc miejsce pracy wolne od rywalizacji.
Nie pasujesz do nas, jeżeli:
- jesteś indywidualistą,
- idziesz “po trupach do celu”,
- krytykę odbierasz jako atak na swoją osobę.