Zmiany w Narzędziach Google dla Webmasterów – większy zakres dat, większa ilość zapytań widocznych w panelu

3 komentarze do “Zmiany w Narzędziach Google dla Webmasterów – większy zakres dat, większa ilość zapytań widocznych w panelu

  1. update w narzędziach też nie wyszedł. Niepowodzenie nie tak spektakularne jak rozpieprz SERPów, ale wniosek jest jeden: jakość produktów google spadła na ryj. Blędy, śmieci i padaka. Tak jak Microsoft w latach swojej największej arogancji serwował swoim użytkownikom nie mającym żadnej alternatywy chłam, tak teraz Google ma swoich użytkowników głeboko w d. A gdzie jest problem? Wewnątrz googla, który wszystkie swoje niepowodzenia zwala na właścicieli witryn. I druga sprawa – Nie zastanawialiście się, dlaczego Google daje filtra witrynom (zmniejsza ich widoczność) a nie banuje – wyklucza z indeksu? Dlaczego tego nie robi, przecież te witryny naruszają wytyczne, są kiepskie, niezoptymalizowane/przeoptymalizowane, mają za mało/za dużo tekstu, śmierdzą/pachną, ich właściciele tylko spamują a googlowi chodzi o mityczne „dobro użytkownika”? Do przemyślenia.

Skomentuj Peter Steel Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *