Logiczna struktura nagłówków Hx na stronie pomaga Googlebotowi, ale zła nie szkodzi

Analizując strony rzadko widzę, aby układ nagłówków Hx był uporządkowany. Do tego tematu odniósł się ostatnio John, który stwierdził, że przejrzysta struktura pomaga robotowi Google (w zrozumieniu treści strony) ALE z drugiej strony zła nie będzie działała na niekorzyść serwisu.

Pytanie brzmiało następująco:

„Czy kolejność nagłówków Hx (w kodzie) ma znaczenie? To znaczy, czy możemy używać H1 po tym, jak (chwilę wcześniej) wstawiliśmy nagłówek H2?”

https://twitter.com/JohnMu/status/1023571134699188225

John tym samym potwierdził to, co powiedział parę lat temu, w tej samej kwestii, co tylko stanowi dowód na to, jak bardzo SEO „odeszło” od tych aspektów technicznych, które lata temu były jednym z podstawowych elementów optymalizacji on-site, jak np. keywords i description tag- kto pamięta jeszcze o tym, że te tagi były używane przez Google do kształtowania SERPów? 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *