Podcast SEO dla przedsiębiorców
Podcast skierowany jest do konkretnej grupy docelowej. Przedsiębiorcy to specyficzna grupą ludzi – mają wiele rzeczy na głowie i … tylko jedną dobę. Dlatego w podcaście nie zanudzam technicznymi kwestiami, a odcinek trwa 10-30 minut.
A o tym, że niektóre funkcje znikną z Narzędzi dla webmasterów było? 🙂
http://blog.performancemedia.pl/google/wiosenne-porzadki-w-narzedziach-dla-webmasterow-google
Nie nie było – jest otwarte w kolejnej zakładce, chyba sobie to odpuszczę 🙂
update w narzędziach też nie wyszedł. Niepowodzenie nie tak spektakularne jak rozpieprz SERPów, ale wniosek jest jeden: jakość produktów google spadła na ryj. Blędy, śmieci i padaka. Tak jak Microsoft w latach swojej największej arogancji serwował swoim użytkownikom nie mającym żadnej alternatywy chłam, tak teraz Google ma swoich użytkowników głeboko w d. A gdzie jest problem? Wewnątrz googla, który wszystkie swoje niepowodzenia zwala na właścicieli witryn. I druga sprawa – Nie zastanawialiście się, dlaczego Google daje filtra witrynom (zmniejsza ich widoczność) a nie banuje – wyklucza z indeksu? Dlaczego tego nie robi, przecież te witryny naruszają wytyczne, są kiepskie, niezoptymalizowane/przeoptymalizowane, mają za mało/za dużo tekstu, śmierdzą/pachną, ich właściciele tylko spamują a googlowi chodzi o mityczne „dobro użytkownika”? Do przemyślenia.