W jaki sposób tworzyć właściwe tytuły stron (Title)

Atrybut Title strony pełni taką samą rolę jak tytuł książki – mówi nam, o czym jest dana strona. Krótko i zwięźle. Tak, jak tytuł książki nie może być za długi, tak i tytuł strony musi odzwierciedlać jej zawartość.

Przy jego tworzeniu należy pamiętać o kilku zasadach:

1) Długość tytułu strony nie powinna przekraczać 65 znaków

2) Każda strona w serwisie powinna mieć osobny tytuł

3) Unikajmy takich „tytułów”, jak „Nowa strona”, „Home Page”, „Bez nazwy”

W tytule powinna znaleźć się nazwa firmy i zakres jej działalności, np. „Bekot – systemy dociepleń”. Unikajmy powielania słów kluczowych – to działa wprawdzie (jeszcze) pozytywnie na pozycjonowanie, ale lepiej utworzyć tytuł w postaci „Koro – nauka prawo jazdy”, niż „Koro – nauka jazdy, nauka prawo jazdy, prawo jazdy, jazdy”.

Algorytm coraz lepiej radzi sobie z takimi praktykami – lepiej sprawdzić, co słychać u konkurencji lub napisać wpis na blogu firmowym o najczęściej popełnianych błędach na egzamin na prawo jazdy. Z Title „zakombinujemy” – ale na krótką metę. Nie lepiej zbudować sobie mocną pozycję w długim okresie czasu? 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *