Przedstawiam wyniki stwierdzonych najważniejszych błędów na stronie: http://www.blog.seo-profi.pl

Dzisiaj rano patrzę do skrzynki mailowej bloga, a tam widzę coś takiego

Problem z optymalizacją mojego bloga SEO ?

Ponieważ jestem spokojną osobą i trudno mnie zdenerwować, powiem tak – podziwiam autora za trzy rzeczy:

Po pierwsze – za takie ustawienie „spamoemailingu”, że dostałem to i ja – przy okazji blog należy do osoby fizycznej, więc GIODO się kłania…

Po drugie – mam ustawione przekierowanie 301 na adres bez www – jak zatem zanalizowano podany w emailu adres? 🙂

Po trzecie – za wprowadzanie potencjalnych Klientów w błąd, ponieważ

  1. Zbyt duża ilość znaków w tytule ! – nie ma żadnych Wskazówek Google w tym zakresie;  „przyczepienie się” do mojego bloga traktuję jako przedwczesny żart prima aprilisowy 🙂
  2. Brak slow kluczowych w meta-tagach ! – osoba zajmująca się SEO nie wie, że keywords się nie liczy? OK – są inne wyszukiwarki. Ale w Polsce Google rulez i pisanie takich bzdur „woła o pomstę do nieba”.
  3. Wykryto również błędy w strukturze kodu HTML. – po wtopie dla punktów 1) i 2) tylko napiszę, że strona Google nie waliduje; dopóki strona się płynnie wyświetla błędy w kodzie nie przeszkadzają w rankowaniu (nie mają negatywnego wpływu na pozycję takiej strony w Google)

Jakiś wysyp ostatnio emaili od „cudotwórców” ma miejsce – a z drugiej strony więcej witryn wpada w filtry. Osobiście bałbym się pozostawić pod opieką autora emailingu swoją stronę. No chyba, że ktoś planowałby i tak wydać za chwile środki na audyt SEO :).

Dlaczego? Zobaczcie na strukturę nagłówków – a zwłaszcza na drugi H1 🙂

naglowki

Pozostawię to bez komentarza…

20 komentarzy do “Przedstawiam wyniki stwierdzonych najważniejszych błędów na stronie: http://www.blog.seo-profi.pl

  1. z tym giodo racja, ale swiadczysz usługi na stronie: szkolenia, audyt więc cieżko bedzie, udowodnić, że strona niekomercyjna a reprezentujesz osobę priv i robisz wsio za friko:). NVM dobry spam:)

  2. Też dostałem chociaż „porady” odnośnie optymalizacji dotyczyły czego innego (m.in. braku nagłówków H1, które jednak na stronie są ;-)).

  3. Też to otrzymałem, poprosiłem o informacje gdzie tych H1 brakuje, gdzie mam za dużo keywords no i oczywiście poprosiłem o info gdzie piszą, że Google bierze keywords pod uwagę 😉

  4. „Zbyt duża ilość znaków w tytule ! – nie ma żadnych Wskazówek Google w tym zakresie; „przyczepienie się” do mojego bloga traktuję jako przedwczesny żart prima aprilisowy :)”

    No trochę pojechałeś 😉 Na praktycznie milion rzeczy z SEO nie ma ścisłych wytycznych Google, więc riposta nie trafiona 😉 Generalnie zbyt długi Title jest w mojej ocenie błędem optymalizacji, i same zalecenia G nie mają tu nic do rzeczy.

    Świetny wpis, w sumie od stycznia mam zawieszony post w podobnym klimacie – gdzie dostałem „raport”, z którego wynika że linki ze znanych i cenionych blogów SEO są „śmieciowym zapleczem” 😀

  5. „Zbyt duża ilość znaków w tytule ! – nie ma żadnych Wskazówek Google w tym zakresie” – za to praktyka jasno wskazuje, że długi tytuł to tytuł mniej zoptymalizowany 😉

    1. Pytanie pod co i jak wygląda 🙂 – ale zgodze się, że powinien być przede wszystkim sensowny; bez upychania słow kluczowych na siłę. Google coraz lepiej sobie z tym radzi – np. nie trzeba wpisywać w title czy H1 „Kamieniarstwo”, aby być wysoko na lokalną frazę z tym związaną w tak duzym mieście, jak np. Warszawa.

  6. Również dostałem maila, oczywiście informacje zawarte w nim są nieprawdziwe, podobnie jak u Ciebie 🙂

  7. Też dziś coś takiego dostałem 🙂 Zapytałem się ile wg nich w HTML5 może być H1…i cisza.

  8. Zabawna firma, szczególnie biorąc pod uwagę fakt, że na ich zawrotnie rozbudowanej stronie wszystkie tytuły podstron są takie same, brak jest przekierowań itp 🙂

    1. Niestety, ale tak wygląda najczęściej „polska rzeczywistość” – brak podstawowej wiedzy podparte mocną reklamą. mam nadzieje, że dzięki nagłaśnianiu takich kwestii mniej osób nabierze się na „cudowne oferty”.

  9. OT:
    A co robi takie ładne zestawienie nagłówków 🙂 ?

    co do web-progress, to nazwę mieli fajną, ale bez rebrandingu to ciężko będzie choć pewnie parę linków wczoraj pozyskali :))))

  10. A najlepsze że moja klientka też to dostała i uparła się żeby poprawić liczbę słów kluczowych :), a że kobiety nie przegadasz 🙂 to musiałem coś zrobić 🙂

Skomentuj Robert Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *