Profile społecznościowe debiutują w Profilu Firmy w Google (wizytówce)

Media społecznościowe to w przypadku niektórych firm ważny element wykorzystywany w procesie budowania marki. Dodanie ich do „wizytówki” sprawi, że profil wygeneruje na nich dodatkowy ruch, co przełoży się na zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy.

Od października 2023 roku możemy je już samodzielnie dodawać do profili.

Jakie media społecznościowe można dodać do wizytówki

Na chwilę obecną Google umożliwia dodanie do Profilu Firmy w Google następujących profili:

  • LinkedIn
  • Pinterest
  • TikTok
  • Twitter
  • YouTube
  • Facebook

Jak dodać medium społecznościowe do Profilu Firmy w Google

Cała operacja jest prosta i zajmuje kilka minut i wymaga wykonania kilku prostych kroków.

Wyszukujemy w wyszukiwarce profil naszej firmy:

Wchodzimy w informacje kontaktowe

i przechodzimy do sekcji „Profile społecznościowe.

i wybieramy medium społecznościowe, do którego chcemy zamieścić odnośnik na „wizytówce”.

Po jego dodaniu (lub dodaniu kilku profili) zatwierdzamy zmiany na koncie:

I to wszystko – po kilkunastu minutach na naszej „wizytówce” pojawią się ikony z linkami do dodanych profili w mediach społecznościowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *