Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług. Justyna Fabijańczyk

Pozyskaj klientów premium. Poradnik nowoczesnego sprzedawcy usług. Justyna Fabijańczyk

Spora część książek, jakie są dostępne na rynku, napisanych jest stosunkowo trudnym językiem, powiedziałbym, że naukowym. Sprawia to, że trudno przyswaja się dostępną tam wiedzę, a niekiedy wręcz można jej nie zauważyć.

Książka, o której czytasz, taka nie jest.

Poprzez kolejne rozdziały

Zaprojektuj swoją usługę

Twój strategiczny klient

Ty jako marka

Techniki skutecznej sprzedaży

czytelnik wdrażany jest na tory, które mają go doprowadzić do celu – stworzenia marki, dzięki której jego firma rozkwitnie, a on sam będzie czerpać przyjemność z faktu jej prowadzenia.

Nie oczekuj jednak, że będzie to łatwe „ciastko”.

Budowanie marki to proces żmudny, trudny i długotrwały. Bardzo często ma się pod górę, bardzo wiele rzeczy (zwłaszcza na początku) nie idzie tak, jak powinno.

Jeżeli jednak będziesz konsekwentnie wdrażań zaplanowane działania w życie, to efekty się pojawią, prędzej czy później. Aby, jak przysłowiowa kula śnieżna, urosnąć do dużej postaci (polecam Ci przeczytać recenzję książki „Siła pędu”).

PS

Jeżeli prowadzisz firmę od dawna, to też coś znajdziesz w tej książce dla siebie.

Np., że specjalizacja to jedyny sposób na przetrwanie w wysoce konkurencyjnym środowisku.

Albo, że jak przychodzi do Ciebie klient po projekt domu, to „wyskakuj od razu z ceną”, tylko zapytaj go, jakie ma oczekiwania, kto będzie mieszkał w tym domu itp. Dzięki temu pokażesz się klientowi jako ekspert, któremu zależy na tym, aby nie wcisnąć mu projekt, tylko aby zaprojektować jego wymarzony dom tak, aby spełnić jego marzenie „własnych czterech kątów”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *