Wiele osób nie wie, że „coś takiego”, jak Search Console, w ogóle istnieje.
Dla wielu ten termin kojarzy się z czymś, co jest trudne, niezrozumiałe i zarezerwowane tylko dla webmasterów.
Część z nich chciałaby poznać Search Console w podstawowym stopniu, aby wiedzieć, jak wykorzystać prezentowane tam informacje do podnoszenia widoczności swojej strony w Google – ale nie wie, czy sobie z tym poradzi.
Ten kurs pomoże Tobie, niezależnie od tego, do której grupy należysz.
Jeżeli należysz do pierwszej grupy, to dowiesz się o istnieniu Search Console, a także o jej wpływie prezentowanych tam informacji na pozyskiwanie klientów z wyszukiwarki Google.
Będąc w drugiej grupie przekonasz się, że nie taki diabeł straszny, jak go malują.
A jeżeli bliżej Ci do trzeciej grupy, to zaczniesz w końcu analizować prezentowane w Search Console informacje i wdrażać na bieżąco zalecenia Google w życie – i będzie żałować, że tego nie zacząłeś robić szybciej.
Jeżeli lepiej wykorzystać potencjał swojej strony w Google
> zapisz się na darmowy kurs „Search Console dla przedsiębiorców” <
Przez 11 dni będziesz otrzymywać kolejne lekcje, z których dowiesz się:
- jak działa Search Console,
- jakie elementy odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu się widoczności strony w wyszukiwarce Google,
- kiedy można samodzielnie rozwiązać jakiś problem, a kiedy należy niezwłocznie poprosić o wsparcie specjalistę.
A to wszystko w prosty i przystępny sposób (wiem, że jako przedsiębiorca masz mało czasu 🙂