Jak czytamy we wstępie aż 61% handlowców twierdzi, ze sprzedaż jest obecnie znacznie trudniejsza, niż jeszcze 5 lat temu (książka została wydana w 2021 roku). Wynika to z faktu, że współcześni klienci oczekują od sprzedawcy przede wszystkim wsparcia i doradztwa.
Ta bardzo cienka, jak na standardy biznesowe, książka (143 strony) ma na celu przybliżenie idei sprzedaży doradczej (relacyjnej) aby poprzez właściwe przeprowadzenie rozmowy możliwe było nawiązanie współpracy z klientem opartej na zrozumieniu jego potrzeb i świadomości celów biznesowych.
Poznaj klucz do sprzedaży, w której to klient i jego oczekiwania są na pierwszym miejscu, rozmowa toczy się w sposób rzeczowy i naturalny (bez żadnych prób wpłynięcia na decyzję za pomocą „jakiś magicznych sztuczek”), a podjęcie współpracy daje obopólną korzyść (także i sprzedawcy – nie każdy bowiem potencjalny klient zasługuje na to, aby stać się jego klientem).
Miłej lektury!