70 sposobów na rozkochanie klienta w Twoim e-biznesie. Paweł Krzyworączka

70 sposobów na rozkochanie klienta w Twoim e-biznesie. Paweł Krzyworączka

8 powodów, dla których warto dbać o obsługę klienta

Powód 1 – etyka

Klienci to też ludzie, jak Ty. Chcesz jako klient być traktowany dobrze? Rób to samo w stosunku do swoich klientów. Dobra karma zawsze wraca.

Powód 2 – przewaga konkurencyjna

Mało firm dba o swoich klientów. Jeżeli się wyróżnisz na ich tle, będzie Ci łatwiej z nimi konkurować – i wygrywać.

Powód 3 – nie widzi tego Twoja konkurencja

Nawet, jak zdobędzie Twoją ofertę, to i tak zobaczy tylko wierzchołek góry lodowej.

Powód 4 – to się opłaca

Ponowne zamówienia, marketing szeptany, doskonały PR czy stabilna pozycja na rynku – można wymieniać więcej elementów, ale już te pokazują, dlaczego warto dbać o klienta.

Powód 5 – zła obsługa = kłopoty

Chętniej przekazujemy negatywne informacje niż się chwalimy, jak coś nam wyszło. Tak to mamy jako ludzie w genach i nic z tym nie zrobimy. I dlatego dbając o wysoki poziom obsługi klienta, dbasz o swoją firmę.

Powód 6 – wiesz więcej o kliencie

Znasz jego potrzeby i oczekiwania. Wiesz, co go gnębi, z czym ma problem. Teraz TYLKO trzeba Klientowi pomóc sobie z tym poradzić. To bezcenna wiedza, bez relacji trudną ją uzyskać.

Powód 7 – rekomendacje

Dostaje się je tylko od zadowolonych klientów.

Powód 8 – więcej Ci się wybacza

Każdy ma chwile słabości. Jeżeli zdarzy się ona nie klientowi, ale Tobie, zostanie Ci to wybaczone – siła relacji działa w dwie strony i pokaże swoją moc także i w stosunku do Twojej firmy.

To tyle tytułem wstępu.

Zachęcam Cię do lektury książki Pawła, dzięki której wzniesiesz swoją firmę na wyższy poziom i zostawisz konkurencję daleko w tyle.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *