Spis treści
8 powodów, dla których warto dbać o obsługę klienta
Powód 1 – etyka
Klienci to też ludzie, jak Ty. Chcesz jako klient być traktowany dobrze? Rób to samo w stosunku do swoich klientów. Dobra karma zawsze wraca.
Powód 2 – przewaga konkurencyjna
Mało firm dba o swoich klientów. Jeżeli się wyróżnisz na ich tle, będzie Ci łatwiej z nimi konkurować – i wygrywać.
Powód 3 – nie widzi tego Twoja konkurencja
Nawet, jak zdobędzie Twoją ofertę, to i tak zobaczy tylko wierzchołek góry lodowej.
Powód 4 – to się opłaca
Ponowne zamówienia, marketing szeptany, doskonały PR czy stabilna pozycja na rynku – można wymieniać więcej elementów, ale już te pokazują, dlaczego warto dbać o klienta.
Powód 5 – zła obsługa = kłopoty
Chętniej przekazujemy negatywne informacje niż się chwalimy, jak coś nam wyszło. Tak to mamy jako ludzie w genach i nic z tym nie zrobimy. I dlatego dbając o wysoki poziom obsługi klienta, dbasz o swoją firmę.
Powód 6 – wiesz więcej o kliencie
Znasz jego potrzeby i oczekiwania. Wiesz, co go gnębi, z czym ma problem. Teraz TYLKO trzeba Klientowi pomóc sobie z tym poradzić. To bezcenna wiedza, bez relacji trudną ją uzyskać.
Powód 7 – rekomendacje
Dostaje się je tylko od zadowolonych klientów.
Powód 8 – więcej Ci się wybacza
Każdy ma chwile słabości. Jeżeli zdarzy się ona nie klientowi, ale Tobie, zostanie Ci to wybaczone – siła relacji działa w dwie strony i pokaże swoją moc także i w stosunku do Twojej firmy.
To tyle tytułem wstępu.
Zachęcam Cię do lektury książki Pawła, dzięki której wzniesiesz swoją firmę na wyższy poziom i zostawisz konkurencję daleko w tyle.