Kurs Profil Firmy w Google

Kurs Profil Firmy w Google

Analizując profile firm widzę, że brakuje w nich informacji o ofercie (lub jest ona nieaktualna), zdjęcia (jak już) są rzadko dodawane (a jak są, to często ich jakość nie zachęca do odwiedzenia firmy).

Najmniej uwagi jednak poświęca się opiniom – jest ich jak na lekarstwo, a jak są, to pozostają bez odpowiedzi (zwłaszcza, jak są negatywne).

A wystarczyłoby zastosować się jedynie do kilku wskazówek, aby móc cieszyć się większą widocznością profilu w wynikach wyszukiwania oraz na Mapach Google i dzięki temu pozyskiwać większą ilość nowych klientów.

Jeżeli chcesz podjąć to „wyzwanie”, to mam dobrą informację.

Przygotowałem bezpłatny kurs, podczas którego dowiesz się, jak ustawić Profil Firmy w Google tak, aby firma generowała więcej nowych klientów z Google.

Dodatkowo poznasz sprawdzoną metodę na pozyskiwanie opinii od swoich klientów (tak, tak, nie lubimy ich wystawiać, więc nie dziw się, że tak trudno jest je pozyskiwać.

Wiem, że jako przedsiębiorca nie masz dużo wolnego czasu :), dlatego kurs obejmuje tylko 5 krótkich lekcji, z których dowiesz się:

  • jak założyć profil (jeżeli go jeszcze nie masz);
  • jak go zweryfikować;
  • na co zwrócić uwagę uzupełniając informacje o swojej firmie;
  • jak skutecznie zdobywać opinie – jest to najtrudniejszy obszar związany z prowadzeniem profilu, z którym nie radzi sobie zdecydowana większość firm;
  • dowiesz się także jak poznać oszustów, którzy mogą do Ciebie zadzwonić/napisać emaile i zażądać opłaty za korzystanie z usługi (która jest całkowicie darmowa).

To co, zaczynamy?

> zapisz się na kurs „Profil Firmy w Google” <

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *