Blog

5 sprawdzonych nawyków, dzięki którym zbudujesz i wzmocnisz markę sklepu internetowego

Dowiedz się, co zrobić w kolejnym kroku, jak wzmocnić postrzeganie sklepu przez potencjalnych klientów jako właściwego wyboru na etapie poszukiwania produktu. Jeżeli weźmiesz pod uwagę omówione tu wskazówki, to Twój sklep internetowy będzie się rozwijał w uporządkowany sposób, coraz bardziej wyróżniając się na tle konkurencji. Aby było to możliwe, należy wykonać 5 kroków, dzięki którym zbudujesz i wzmocnisz markę swojego sklepu internetowego. Jak wzmocnić brand? Załóżmy, że proces założenia […]

Mnich, który sprzedał swoje Ferrari. Robin S. Sharma

Pęd codziennego życia może źle się skończyć, jeżeli nie zadbamy o siebie. Opowieść, łącząca ponadczasową mądrość Wschodu z nastawionymi na sukces pryncypiami Zachodu, inspiruje i pokazuje, jak żyć i prowadzić biznes, ciesząc się wewnętrzną radością, harmonią oraz odwagą. Książka jest opowieścią o wziętym adwokacie, który na sali sądowej doświadcza zawału i zmuszony jest odejść z zawodu. Po rekonwalescencji wyrusza na Wschód w poszukiwaniu odpowiedzi na fundamentalne pytania, dotyczące istoty życia. Odkrywa […]

Jak zacząć pozycjonować sklep internetowy?

Prowadzenie sklepu internetowego dla wielu osób wydaje się przysłowiową bułką z masłem. Otwieram sklep i już pierwszego dnia mam wielu klientów. W końcu żyjemy w dobie internetu – można byłoby pomyśleć, prawda? Niestety, ale rzeczywistość bywa dla wielu osób dość brutalna. Jak podaje Strefa Biznesu (link do artykułu znajdziesz w opisie artykułu) aż 60% sklepów upada już w pierwszym roku. Z danych KRS wynika, że miesięcznie […]

Jak nie wciskać, czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu. Arkadiusz Kocimski, Adrian Komsta

Znasz powiedzenie, że jak Cię wyrzucą drzwiami, to masz wejść do potencjalnego klienta oknem? Kiedyś było ono bardzo popularne i stosowane z sukcesem przez wielu sprzedawców. Czasy się jednak zmieniły i takie podejście już nie działa. Dzisiaj oczekujemy od kogoś, kto chce nam coś sprzedaż, przede wszystkim umiejętności zrozumienia potrzeb oraz nawiązania relacji. Kto tego nie zrozumie, nie przetrwa na rynku. Jak czytamy we wstępie aż 61% handlowców twierdzi, ze sprzedaż […]

Cotygodniowe bezpłatne konsultacje SEO – TYLKO dla czytelników newslettera „SEO dla przedsiębiorców”.

Jeżeli uważasz, że widoczność Twojej strony w Google nie jest taka, jaka powinna, zachęcam Cię do skorzystania z unikatowej propozycji, dostępnej TYLKO dla czytelników mojego newslettera. Oferta skierowana jest do osób, które zmagają się z problemem słabej widoczności swojej strony w Google lub też mają inny temat, który próbują od pewnego czasu bezskutecznie rozwiązać. Jeżeli jesteś jedną z takich osób, skorzystaj z ograniczonej limitowo oferty bezpłatnych konsultacji. Podczas godzinnej, bezpłatnej […]

Konferencja online „Jak żyć w Necie 2023”

Jeżeli chcesz rozwijać swój biznes z tymi, którzy już odnieśli sukces, dołącz do 5 edycji konferencji online „Jak żyć w necie” To merytoryczne wystąpienia praktyków biznesów online i 2 dni mastermindów z prelegentami (dzisiaj o godzinie 9.00 wziąłem w jednym z nich udział, podczas którego rozmawialiśmy o tym, w jaki sposób pozyskiwać skutecznie klientów dla swojej firmy). Po zarejestrowaniu się będziesz mógł m.in. do jutra posłuchać wywiadu z moją osobą, który przeprowadziła Kasia […]

Search Console – Strona zindeksowana bez zawartości

Jak przeczytamy w materiałach pomocy Google, Google poinformuje nas w Search Console o zaistniałej sytuacji, gdy strona pojawia się w indeksie Google, ale z jakiegoś powodu nie udało się odczytać jej zawartości. Możliwe przyczyny to maskowanie strony lub format strony, którego Google nie może zindeksować. Nie jest to związane z blokowaniem za pomocą pliku robots.txt. Problem z odczytem zawartości strony Na wstępie należy zwrócić uwagę na ostatnią sekcję w Pomocy Google – komunikat generowany przez Search Console […]

Search Console – URL zawiera tag „noindex”

Jak przeczytamy w materiałach pomocy Google Przy próbie zindeksowania tej strony wyszukiwarka Google napotkała dyrektywę „noindex” i nie wykonała tego działania. Jeśli nie chcesz, aby strona była indeksowana, udało Ci się. Jeśli chcesz, aby strona została zindeksowana, usuń dyrektywę „noindex”. Czym jest noindex? Jak podaje Google „noindex to reguła ustawiona za pomocą tagu <meta> lub nagłówka odpowiedzi HTTP, która służy do zapobiegania indeksowaniu treści przez wyszukiwarki, które obsługują regułę noindex (np. Google). Kiedy podczas […]

Dobry szef martwy szef. Ray Immelman

Jak skłonić organizację do najwyższej efektywności i nie dać się przy tym ukrzyżować? Rozwiązaniem jest poznanie, a następnie wdrożenie w niej 23 cech plemiennych, dzięki którym zbudujesz organizację, w której pracować będą zadowoleni, zmotywowani oraz kreatywni ludzie. Powieść Raya Immelmana, której bohater musi zrealizować w terminie ważny kontakt w zakładzie, w którym nie wszystko działa tak, jak powinno, pokazuje w jaki sposób zbudować zwycięski zespół. To kolejna z recenzowanych przeze mnie pozycji, która poprzez […]

Search Console – Strona wykryta, obecnie nie zaindeksowana

W jednym z poprzednich artykułów omawiałem bardzo częstą sytuację, w której w Search Console Google pokazuje strony jako zeskanowane, ale nie zaindeksowane. Dziś poruszę kwestię drugiego z często widzianych komunikatów, jakie właściciel strony dostaje od Search Console jeżeli jego witryna ma problemy z zaindeksowaniem, a mianowicie: strona wykryta obecnie niezainteresowana. Dowiesz się, co należy zrobić, kiedy taką informację zobaczysz w Search Console oraz w jaki sposób zadbać o to, by zminimalizować ryzyko jej […]

Search Console – Strona zeskanowana, ale nie zaindeksowana

Bardzo często spotykam się z pytaniem ze strony właścicieli stron, dlaczego Google w Search Console pokazuje mi pewne strony jako zeskanowane, ale niezaindeksowane, nie potrafią oni zrozumieć, dlaczego pewne produkty w sklepie są widoczne w wyszukiwarce, a inne nie. Dlaczego strona poświęcona usłudze nie jest zaindeksowana, podczas gdy wszystkie inne są do odnalezienia wynikach wyszukiwania. Dziś dowiesz się, o co chodzi z tą stroną zeskanowaną, ale niezaindeksowaną, a także co zrobić, aby zwiększyć stopień indeksacji Twojej witryny, […]

Jak zacząć pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonować swoją stronę internetową chce każdy właściciel firmy. W końcu im lepsza widoczność w wynikach wyszukiwania – tym więcej potencjalnych klientów wchodzi na stronę, a im więcej potencjalnych klientów chodzi na stronę, tym więcej tych klientów później pojawia się także w firmie. Sprawa wygląda więc teoretycznie bardzo prosto. Tworzymy stronę, zamieszczamy na niej jakieś treści, umieszczamy ją w Internecie i pierwsi klienci zaczynają się od razu pojawiać. Niestety to błędne […]