Blog

Zacznij korzystać z Search Console na potrzeby usługi – Message type: [WNC-376106]

Komunikat  WNC-376106 jest wysyłany z panelu Search Console w sytuacji, w której dodaliśmy stronę do Search Console. Google zachęca w nim do tego, aby aktywnie zacząć korzystać z informacji, jakie są dostępne w Konsoli. Komunikat, o którym mowa, przyjmuje postać jak poniżej: Zwracana jest uwaga na poprawność konfiguracji usługi (1), aby właściciel strony miał pewność, że analizuje właściwy zakres danych. Google sugeruje też przydzielenie dostępu osobom, które powinny razem […]

Problemy zostały rozwiązane na wszystkich przesłanych stronach witryny – Message type: [WNC-10031170] Search Console

Komunikat  WNC-10031170 jest wysyłany z panelu Search Console w sytuacji, w której pracowaliśmy nad rozwiązaniem problemów dla stron w obrębie naszej witryny. Różnica między komunikatem WNC-10030335 jest taka, że tutaj skupiamy się na problematycznych stronach, jakie Google znalazło w przesłanej sitemapie. Rodzaje komunikatów będą różne, podobnie jak dla komunikatu WNC-10030335, które zostały dokładnie omówione w dedykowanym artykule. Tutaj chcę zwrócić Twoją uwagę na różnicę w samym powiadomieniu, […]

Sprawdzamy poprawki błędów – Message type: [WNC-10030260] Search Console

Komunikat  WNC-10030260 jest wysyłany z panelu Search Console w sytuacji, w której działaniami naprawczymi reagujemy na błędy związane z widocznością strony w wynikach wyszukiwania. Google wysyła w takiej sytuacji stosowny komunikat za pośrednictwem Search Console, potwierdzić właścicielowi strony, że rozpoczęło weryfikację dokonanych zmian. Komunikat [WNC-10030335] jest wysyłany z Search Console w przypadku, gdy zdecydujemy się naprawić błąd, jaki zostanie nam zgłoszony. Jest on wyzwalany kliknięciem w przycisk „Sprawdź poprawkę”: Komunikaty […]

Problemy zostały rozwiązane na wszystkich stronach witryny – Message type: [WNC-10030335] Search Console

Nie każde powiadomienie z Search Console zwiastuje problemy. Są i takie, na które z utęsknieniem czekamy, aby przekonać się, że Google doceniło – i zaakceptowało – poprawki, jakie wdrożyliśmy na stronie, po tym, jak dostaliśmy powiadomienie o wykryciu błędów. Do takim komunikatów należy zaliczyć ten o numerze [WNC-10030335]. Bardzo trudno jest doprowadzić do indeksacji witryny w 100%, zwłaszcza, jak składa się z wielu stron. Osoby, które są tego świadome, na bieżąco analizują sekcję […]

Czym są efekty pozycjonowania. 5 etapów, przez które musisz przejść, aby strona generowała trwale klientów.

Mimo upływu lat nadal dla wielu osób efekty pozycjonowania sprowadzane są do „suchych” pozycji strony w wynikach wyszukiwania dla danego zapytania (inaczej mówiąc frazy lub słowa kluczowego). To bardzo spłyca temat, ponieważ pozycja w Google to de facto tylko jeden z pięciu efektów pozycjonowania – czy też bardziej punktów na drodze od zaistnienia w Sieci po zbudowaniu firmy o ugruntowanej marce. W pierwszym odcinku podcastu SEO dla przedsiębiorców mówiłem o tym, że pozycjonowanie […]

Usługa DNSSEC – uważaj podczas procesu migracji serwera z Home.pl

Zmiana serwera wydaje się być prostą. Ot, wchodzimy na nowy serwer, wchodzimy na stary, kopiujemy to, co trzeba, i po sprawie. I tak to wygląda w większości przypadków; chyba, że serwer, z którego migrujemy usługi, znajduje się w Home.pl Czym jest usługa DNSSEC DNSSEC ( z ang. DNS Security Extensions) jest to rozszerzenie protokołu DNS, dzięki któremu powinieneś wzmocnić bezpieczeństwo swojej strony, ponieważ ma miejsce, przy próbie zmiany ustawień DNS, sprawdzenie autentyczności […]

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR. John Doerr

Nowy Rok to czas postanowień. Wiele osób ustala w grudniu czy w Sylwestra cele, z nadzieją, że uda się im je zrealizować. Niestety jak pokazuje życie, jedynie 8% z nich zostaje zrealizowanych. Pozostałe 92% nie jest „dowożonych” – najczęściej z braku konsekwencji, silnej woli czy organizacji, upada. Dzięki OKR’om zwiększysz prawdopodobieństwo znalezienia się w pierwszej grupie. Dowiedz się, czym są i dlaczego warto na nich oprzeć planowanie. Pomysły bowiem to pestka – […]

Delegowanie i kontrolowanie. Brian Tracy.

Choćbyś nie wiadomo jak mocno pracował, nie zmieni to faktu, że doba ma tylko 24 godziny i pewnego poziomu samodzielnie nigdy nie przeskoczysz. Jeżeli chcesz rozwijać firmę, prędzej czy później będziesz potrzebować pomocy i zaczniesz zatrudniać pracowników. Dobrze jest wiedzieć, jak ich (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) kontrolować, aby firma nadal stabilnie się rozwijała. Aby było to możliwe, musisz wiedzieć, jak skutecznie delegować im zadania. Jedną z ról, jaką […]

Strategia biznesowa. Brian Tracy

Podstawowe zadanie, na jakim powinien się skupiać właściciel firmy, to … myślenie. Umiejętność jasnego myślenia o tym, jak zapewnić firmie wspaniałą przyszłość, jest ważniejsza od wszystkiego innego, co mógłbyś robić. Jeżeli wiesz, jak myśleć bardziej efektywnie i jaśniej oraz jak podejmować lepsze decyzje dotyczące przyszłości Twojej firmy, to jesteś de facto skazany na sukces. Maksymalnie uproszczona wiedza, jaką znajdziesz w książce, pozwoli Ci od razu dostrzec obszary, które możesz […]

Marketing szeptany a marketing „szemrany”

Nie można prowadzić firmy bez klientów. W końcu to oni decydują o tym, czy firma przetrwa, czy też nie i dlatego też pozyskiwanie klientów to podstawowe zadanie, którym właściciel firmy powinien zajmować się na początku, zwłaszcza jeżeli jego firma jest jeszcze mała. Nie jest to prosty proces, wymaga dużego zaangażowania, cierpliwości, a także wiele pracy. I dlatego też wielu właścicieli firm próbuje ułatwić sobie życie, stosując marketing szeptany, który w praktyce, jak […]

10 założeń networkingu. Larry James

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może im dać networking. Proces budowania bliskich i funkcjonalnych kontaktów to dzisiaj klucz do sukcesu – i dobrze jest wiedzieć, w jaki sposób w pełni wykorzystać swoje znajomości prowadząc własną firmę. Networking to coś więcej, niż tylko spotykanie się z ludźmi oraz gromadzenie wizytówek. Networking to budowanie trwałych związków – związków, którym nie straszne będą zawirowania, z jakimi osoby prowadzące biznes mają […]

Dlaczego networking nie działa i co musisz zrobić, aby to zmienić. Maciej Gnyszka.

Prawdziwy networking nie polega na rywalizacji na to, ile wizytówek rozdasz na spotkaniu. To tak nie działa, a jeżeli uważasz inaczej, to pójdź na spotkanie networkingowe, zacznij rozdawać je „na prawo i lewo” i zobaczysz, co się stanie. Aby networking zadziałał należy zacząć od zaakceptowania najważniejszej kwestii – najpierw dawaj, nie oczekuj od razu, że coś dostaniesz. Jeżeli zastosujesz się do tej rady, to zobaczysz, co się stanie, a networking wciągnie Cię „w swoje sieci”. Nawet największa grupa networkingowa nie przyniesie […]