Blog

Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej. Richard Koch

Nie chodzi o to, aby pracować więcej – ale o to, aby pracować mądrzej. Można znacząco zwiększyć wydajność swojej pracy przy jej mniejszym nakładzie. Jak to zrobić? Odpowiedź jest prosta. Należy skupiać się tylko na naprawdę ważnych sprawach i zignorować te, które nie mają dla nas znaczenia. Efektywni menedżerowie nie muszą ścigać się z czasem. Mało tego, ci, co odnoszą największe sukcesy, pomagają nie tylko w organizacji swojej pracy, ale i zespołu […]

Jak zostać Ekspertem Produktowym Google

Niewiele osób wie, że pomoc, jaką uzyskują w społecznościach produktowych usług Google, pochodzi praktycznie w 100% przypadków nie od pracowników Google, ale osób, które są pasjonatami danego produktu. Wsparcie, jakie jest tam udzielane, ma na celu pomóc tym osobom, które szukają w społecznościach rozwiązania trapiących ich problemów. Czym jest społeczność usług Centrum wyszukiwarki Google? Wspomniana społeczność to miejsce, na które można przyjść, gdy ma się jakieś pytanie związane z wyszukiwarką […]

4 rodzaje gwarancji w umowie na pozycjonowanie, które nic nie dają klientowi

Każdy z nas lubi gwarancje – gdyż zabezpieczają nas one przed wystąpieniem ryzyka. Jeżeli to ryzyko się pojawi, to albo nie poniesiemy żadnych kosztów. Na przykład zepsuje nam się telewizor, to zostanie on naprawiony albo wymieniony na nowy lub też poniesione koszty zostaną nam zwrócone. Mamy z tym do czynienia na przykład w sytuacji, kiedy wyjeżdżamy na wakacje za granicę – chorujemy, idziemy do lekarza, a następnie bierzemy rachunek i ubezpieczyciel zwraca nam koszty za wizytę. jak […]

6 obszarów, na które należy zwrócić uwagę w umowie na pozycjonowanie

Jeżeli jesteś na etapie wyboru firmy SEO, to w pewnym momencie dochodzi do podpisania umowy o współpracy między nią a Twoją firmą. Dobrze jest wiedzieć, na jakie zapisy w umowie należy zwrócić uwagę, aby po pewnym czasie nie żałować tego, że ją podpisałeś. Dziś dowiesz się, na jakie 6 obszarów w umowie na pozycjonowanie powinieneś jako klient firmy SEO zwrócić uwagę. Jeżeli dobrze do tego podejdziesz, to współpraca przyczyni się do zwiększenia ilości […]

Fenomen poranka. Jak zmienić swoje życie. Hal Elrod.

Dla wielu osób poranek kojarzy się z czasem, kiedy mogą w ciszy i spokoju poświęcić się pracy, pasji czy treningowi. Poranne wstawanie ma bowiem ogromny wpływ na osiągnięcia w dosłownie każdej dziedzinie życia, zgodnie z powiedzeniem George’a Lorimer’a: „Jeśli chcesz kłaść się spać z satysfakcją, musisz wstawać co rano z determinacją”. Nie każdy potrafi od razu wstawać skoro świt. Ba, nie każda osoba w ogóle będzie potrafiła to zrobić (jak jesteś […]

Jak wybrać firmę SEO? 12 praktycznych wskazówek

Po wysłuchaniu 7 odcinka podcastu wiesz już, kiedy jest właściwy moment na to, by nawiązać współpracę z firmą SEO. Przypomnę, że musisz mieć pewną wiedzę z zakresu pozycjonowania, chociażby po to, aby móc kontrolować to, co robi Twoja firma pozycjonująca. Załóżmy, że zostały spełnione te 2 warunki i czujesz, że moment, aby rozpocząć współpracę z firmą SEO, właśnie nadszedł. W dzisiejszym odcinku dowiesz się, na co zwrócić uwagę w procesie zatrudniania firmy […]

SEO, Profil Firmy w Google oraz Google Ads to „wybuchowa” mieszanka marketingowa

Jedne osoby robią tylko SEO. Inne uważają, że SEO nie działa i „idą w reklamę”. Jeszcze inni wychodzą z założenia, że wystarczy im w firmie tylko Profil. Jeżeli masz firmę usługową i należysz do jednej z tych 3 grup, to musisz już dzisiaj zmienić podejście. Kiedyś, gdy nie było w Google jeszcze reklam (tak, tak, był taki okres „w dziejach Ziemi” 🙂 pierwsza pozycja w wyszukiwarce dawała wszystko – CTR był na poziomie 100% i te osoby, […]

Nigdy więcej nie trać klienta. Joey Coleman

Gdy prowadzisz firmę, to jako jej właściciel powinieneś skupić się głównie na tym, co jest dla niej tym, czym dla człowieka tlen – pozyskiwaniu klientów. Wielu przedsiębiorców wie o tym i skupia się na tej czynności, wiedząc, że od tego zależy byt ich firmy. Jednak nie każdy wie, jak robić to właściwie. Aby pozyskać na długo klienta, nie wystarczy zadbać o niego tylko przed transakcją – ale także podczas jej trwania oraz po niej. Tylko w taki […]

Czy potrzebujesz firmy SEO do pozycjonowania Twojej strony?

Dla wielu osób pozycjonowanie oznacza jedno – muszą znaleźć firmę SEO, ponieważ jak tego nie zrobią to ich strona nie osiągnie wysokich pozycji w Google. Czy jednak tak jest naprawdę? Czy faktycznie należy obowiązkowo zatrudnić firmę SEO do pozycjonowania? Dla wielu przedsiębiorców słowo „pozycjonowanie” kojarzy się z firmą SEO. Firmą, która dzwoni do Ciebie z SUPER ofertą na pozycjonowanie, nawet w sytuacji, gdy Twoja strona zajmuje wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. […]

Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek

Crowdsourcing to „outsourcing zadań wykonywanych tradycyjnie przez wyspecjalizowany podmiot (zazwyczaj pracownika) do niezdefiniowanej, zwykle szerokiej grupy ludzi.” Oznacza więc innymi słowy integrację konsumentów z z daną firmą w celu działań twórczych. Z korzyścią dla obu stron. Zdarzyło Ci się pytać innych o zdanie? Jeżeli tak, to z pewnością zauważyłeś, że dzięki temu można pozyskać bardzo przydatny feedback. Nie raz i nie dwa sam zauważałem, że coś,. co sprawiało mi problem, udało się załatwić korzystając […]

7 kroków, które musisz wykonać, zanim zaczniesz pozycjonować stronę w Google

Każdy właściciel sklepu internetowego oraz praktycznie każdy właściciel firmy usługowej marzy o tym, aby jego biznes rozwijał się w oparciu o klientów pozyskiwanych z Internetu. Marzenie to jednak dopiero początek tej długiej drogi. Aby przejść do czynów i skutecznie rozpocząć proces pozycjonowania, należy wcześniej wykonać kilka kroków. Co to są za kroki i dlaczego są takie ważne? Jak nie wpłynąć na rafy? Właściciel strony internetowej jest jak kapitan statku żeglującego po wzburzonym morzu, […]

SEO to nie magia

Bardzo często spotykam się z określeniem, że SEO to magia, a pozycjonowanie jest nieprzewidywalne, bo Google działa irracjonalnie. Czy tak jest naprawdę? A może jest po prostu tak, że to, co się nam wydaje magią, jest proste do wytłumaczenia? Trzeba tylko znaleźć kogoś, kto będzie umieć to zrobić.  SEO i pozycjonowanie to ciężka praca Kiedyś ludzie obawiali się zaćmień słońca, ponieważ nie rozumieli mechanizmów, które za nimi stały. Fakt ten był wykorzystywany, więc przez osoby, […]