Blog

Bezpłatne konsultacje SEO

Powoli zaczynam obserwować na rynku niepokojący trend. W dobie coraz trudniejszej sytuacji, z jaką przychodzi się nam zmagać, wiele firm, zamiast traktować nakłady na marketing jako inwestycję, zachowuje się w sposób typowy i zalicza je do grupy wydatków. Wiem, że nie jest łatwo. Ale zbyt często obserwowałem sytuacje, jak fajne biznesy upadały lub stały w miejscu, dlatego, że ich właściciel nie zdecydował się na podjęcie konkretnych działań i wolał np. pójść na etat […]

Pozycjonowanie w kryzysie – hit czy kit?

Przedsiębiorca to specyficzny typ człowieka. Rzadko działa w stanie „totalnego uporządkowania”. Z reguły musi zmagać się z wieloma przeciwnościami losu, a jak już jakiś pożar ugasi, to zaczyna się tlić w innym miejscu. Z drugiej strony wielu z nich działa w uporządkowany sposób, planując swoje działania – bo doskonale wiedzą, że bez tego nie byliby w stanie prowadzić (i rozwijać) swoich firm. Nie ma co się oszukiwać – czasy są niepewne, a może być jeszcze gorzej. […]

Legendarna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza. dr Ken Blanchard. Kathy Cuff. Vicki Halsey

Legendarna obsługa klienta to strategia, która polega na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomocy wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Realizowana konsekwentnie, niezależnie od otoczenia, w którym działa Twoja firma, przynosi efekty, o których wiele firm, które się do tej strategii nie stosują, może tylko pomarzyć. Książki biznesowe pisane w formie powieści bardzo dobrze się czyta. Są lekkie, informacja przekazywana jest na podstawie konkretnych opisów zachowań, przez co łatwiej zapada nam w pamięć […]

Youpreneur. Jak zbudować i rozwinąć firmę opartą na marce osobistej. Chris Ducker

Jeżeli chcesz mieć firmę, która będzie odporna na zmieniające się kaprysy rynku, technologii, branży czy polityków to ta pozycje jest dla Ciebie. Wcześniej zachęcam jednak do zapoznania się z recenzją książki „Firma, czyli Ty”, która moim zdaniem jest idealnym wprowadzeniem do „Youpreneura”. Jest prosty sposób na zarabianie pieniędzy w Internecie – należy pokazać swoją prawdziwą osobowość i podzielić się swoim doświadczeniem z entuzjastycznie nastawioną grupą odbiorców. Proste? I tak, […]

140 sekretów mistrza sprzedaży. Arkadiusz Bednarski

Jakiś czas temu miałem okazję przeczytać pierwsze wydanie tej książki, która zawierała 100 sekretów. Kiedy zobaczyłem, że ukazało się rozszerzone wydanie postanowiłem je kupić, aby zobaczyć, o jakie elementy zostało ono rozszerzone. Jeżeli chcesz zapytać, czy było warto, odpowiem krótko: „Tak!” „100 sekretów mistrza sprzedaży” urzekło mnie swoją prostotą oraz ponadczasowością. Zbyt często wychodzimy z założenia, że „jak nas wyrzucą drzwiami, to wracamy oknem”. Może […]

Firma, czyli Ty. Jak będąc Małą firmą, możesz robić Wielkie rzeczy w biznesie. Paul Jarvis

„Firma, czyli Ty” to moim zdaniem jedna z najlepszych książek biznesowych, jakie przeczytałem. Powinna być obowiązkową pozycją w biblioteczce każdego właściciela firmy usługowej, który chce połączyć pasję, zarobki oraz zadowolenie ze swojej pracy. Niemożliwe? Zdziwisz się, czytając książkę, ile można zarobić będąc „Małą firmą” 🙂 Dzisiaj każdy mówi o skalowaniu, zatrudnianiu rzeszy ludzi, podejściu międzynarodowym. Tymczasem ta książka prezentuje inne podejście. Skutecznie pokazuje, […]

Kurs Profil Firmy w Google

Profil Firmy w Google (dawna Google Moja Firma) mimo faktu, że jest darmową usługą, to nadal nie cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców. W przeciwieństwie do pewnej grupy firm, które żerując na niewiedzy właścicieli firm wyłudzają od nich pieniądze za coś, co jest w pełni darmowe. Analizując profile firm widzę, że brakuje w nich informacji o ofercie (lub jest ona nieaktualna), zdjęcia (jak już) są rzadko dodawane (a jak są, to często […]

Kurs „Wprowadzenie do SEO dla przedsiębiorców”

Nie jest to pierwszy tego typu kurs SEO. Jednak te, które są obecnie, duży nacisk kładą na kwestie techniczne, ponieważ są ukierunkowane na osoby, które chcą zgłębić temat SEO dogłębnie. Przedsiębiorcy są inni – oni SEO oddelegują, nie będą robić go samodzielnie; chcą jednak wiedzieć, za co płacą i na co należy zwrócić w pierwszej kolejności uwagę. I dla nich powstał ten kurs. Są osoby, które chcą zrozumieć tylko, CO i DLACZEGO odgrywa kluczową […]

Kurs Profil Firmy w Google

Profil Firmy w Google (dawna Google Moja Firma) mimo faktu, że jest darmową usługą, to nadal nie cieszy się dużym zainteresowaniem ze strony przedsiębiorców. W przeciwieństwie do pewnej grupy firm, które żerując na niewiedzy właścicieli firm wyłudzają od nich pieniądze za coś, co jest w pełni darmowe. Analizując profile firm widzę, że brakuje w nich informacji o ofercie (lub jest ona nieaktualna), zdjęcia (jak już) są rzadko dodawane (a jak są, to często […]

Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu. Grzegorz Krzemień

Na rynku jest wiele książek, które opisują rozwój firm z punktu widzenia ich właścicieli. Bardzo mało jest jednak pozycji, które dotyczą firm, które powstały i rozwijały się w Polsce. Książka „Własna firma krok po kroku” się do nich zalicza i powinna być obowiązkową pozycją w biblioteczce biznesowej każdego właściciela firmy usługowej. Książka ma charakter uniwersalny. Z jednej strony jest skierowana do osób, które pracują obecnie na etacie […]

Coach wart bilion dolarów. Zasady przywództwa według Billa Campbella słynnego coacha z Doliny Krzemowej. Eric Schmidt, Jonathan Rosenberg, Alan Eagle

Czy wiesz, za za sukcesem Google stała osoba, o której ja sam dowiedziałem się dopiero po przeczytaniu tej książki? Osoba, która zaczynała swoją karierę jako trener futbolu? Co takiego Bill Campbell miał w sobie, co sprawiło, że słuchali się go Siergiej Brien, Larry Page czy Jeff Bezos oraz Steve Jobs? O Billu mówiono, że wyprzedzał swoją epokę. W czasach, kiedy powszechne było przekonanie, że szef przychodzi pierwszy i wychodzi ostatni z pracy, Bill uczył, jak budować relacje […]

100 sekretów mistrza sprzedaży. Arkadiusz Bednarski

Nie każdy z nas lubi sprzedawać. Ale jeżeli prowadzisz małą firmę i nie masz handlowca, to jest rzeczą naturalną, że … to Ty sam nim jesteś. I to od Ciebie zależy, czy Twoja firma będzie zaspokajała Twoje potrzeby, czy też będzie powoli więdnąć, aby w końcu pozostało po niej tylko wspomnienie. Zobacz, jak będąc sobą wykorzystać w praktyce zestaw porad przygotowanych przez jednego z czołowych polskich autorytetów w zakresie sprzedaży. Książka, którą chcę Ci dzisiaj przedstawić, jest jedną […]