Blog

Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana w Google

Bardzo często właścicielom stron wydaje się, że ich witryna nie jest zaindeksowana w Google, ponieważ  nie znajdują jej w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnego zapytania. Tymczasem witryna może być zaindeksowana, ale informacja o tym nie została jeszcze uaktualniona w zasobach Google. Na szczęście jest prosty sposób, aby sprawdzić, jak się sprawy mają. Sprawdź dowolny adres Aby sprawdzić, czy strona jest zaindeksowana w Google, należy wejść do usługi w Google Search Console, […]

Czy firma SEO może zagwarantować pozycję w wyszukiwarce

Pytanie, które od czasu do czasu wywołuje małe poruszenie na forach, gdy ktoś, kto wchodzi w temat SEO pyta się użytkowników, czy to prawda, że można zagwarantować pozycje w Google – „bo taką dostałem ofertę od firmy zajmującej się pozycjonowaniem”… Ilekroć czytam tak postawione pytania, zawsze zastanawiam się, kiedy firmy przestaną wciskać swoim Klientom – obecnym i nowym/potencjalnym – takie banialuki. Wiem, że branża jest dosyć młoda oraz że sporo firm […]

Jak szybko Google indeksuje zmiany na stronie

Szybkość indeksacji zmian na stronie zależy przede wszystkim od: popularności serwisu, regularności we wprowadzaniu zmian/aktualizacji treści oraz jakości i ilości linków prowadzących do niego. Wymienione czynniki wpływają na zwiększenie aktywności robotów na stronie. Popularność serwisu to wiele unikalnych odwiedzin, co, podobnie jak drugi czynnik, daje sygnał wyszukiwarce, że dany serwis jest miejscem, gdzie znaleźć można ciekawą i użyteczną, z punktu widzenia użytkowników, treść. Konkluzja Linki […]