linki witryny

Linki witryny to dodatkowe odnośniki, jakie Google wyświetla wynikach wyszukiwania pod daną stroną. Nie mamy wpływu bezpośredniego na to, co Google wyświetli – ale dbając o wysoką jakość naszej witryny zwiększamy prawdopodobieństwo, że Google linki witryny będzie pokazywać (nie są one generowane zawsze, ich pojawienie się to znak, że Google doceniło jakość strony).

Nowy wygląd linków witryny

Czas na kolejną zmianę od Google. Jeszcze do niedawna właściciele dobrych stron, tzn. stron, które cieszyły się zaufaniem w oczach Google mogli liczyć na maksymalnie 8 tzw. linków witryny. Po wpisaniu frazy – z reguły marki firmy/adresu strony www (ale i frazy związanej z działalnością) internauta widział taki widok gdzie pod opisem strony znajdowało się maksymalnie 8 odnośników do stron w obrębie witryny, po 4 w 2 kolumnach. Dzisiaj zauważyłem […]

Problem z usuwaniem linków witryny z Narzędzi Google dla Webmasterów

Linki witryny zostają przyznane przez algorytm tym stronom, które są „szczególnie mocne” pod dane frazy na tle konkurencji. Dzieje się to automatycznie i, według Google, nie mamy wpływu na to, aby wyświetlały się w nich linki konkretnie do tych stron, na których nam najbardziej zależy. Jak czytamy w Narzędziach Linki witryny to linki prowadzące do wewnętrznych stron witryny. Nie wszystkie witryny zawierają takie linki. Google generuje linki witryny automatycznie, ale można […]

Czym są sitelinks (linki witryny)

Z pewnością zauważyliśmy, że przeglądając wyniki wyszukiwania niekiedy strony, znajdujące się na pierwszej pozycji, są wyróżnione za pomocą dodatkowych linków, znajdujących się bezpośrednio pod linkiem do witryny. Są to tzw. linki witryny (sitelinks) to wyrażenie przez Google „uznania dla stron”, które są bardziej użyteczne dla użytkowników w kategorii wyszukiwanej frazy. Jeśli witryna jest w liderem w wynikach wyszukiwania dla danej frazy, wtedy Google „dołoży” do niej dodatkowe linki, ułatwiające użytkownikowi wyszukiwarki […]