AUDYTY
Google jest bezwzględne…
Ciężko karze strony, które przyłapie na łamaniu tak zwanych „Wskazówek dla Webmasterów”. To ich prywatne zasady, z którymi musisz się liczyć.
Jeśli coś złego dzieje się z pozycją strony w wynikach wyszukiwania audyt to pierwszy i niezbędny krok do tego, by wzmocnić pozycję Twojej witryny i firmy.

SEO TO NIE MAGIA
Jakiego rodzaju audyty wykonuję?

Audyt SEO
Sprawdzenie zgodności strony ze Wskazówkami Google dla Webmasterów. Obejmuje:
- analizę kodu strony
- analizę danych w Search Console
- inne działania (według ustaleń)

Audyt linków
Dobry profil linków, prowadzących do strony, to dzisiaj podstawa sukcesu. Audyt linków to:
- analiza linków prowadzących do strony
- wskazanie nienaturalnych linków
- zrzeknięcie się linków (disavow tool)

Audyt pozycjonowania
Warto wiedzieć, co firma SEO robi z Twoją stroną. Audyt Twojego obecnego wykonawcy obejmuje:
- analizę widoczności Twojej strony w Google
- analizę profilu linków przychodzących
- analizę strategii pozycjonowania
Chcesz mieć więcej Klientów z wyszukiwarki?
Pomogę Ci zdobyć wyższe pozycje, nie tylko w Google, ale i w oczach Klientów. Jesteś zainteresowany?